Job expirat
- Coordonarea activitatii Departamentului de Service;
- Realizarea unei stranse relatii intre clienti si Service, bazata pe increderea clientilor in servicii de foarte buna calitate;
- Asigurarea nivelului de interes al clientilor referitor la rapiditatea efectuarii lucrarilor si a costurilor acestora;
- Rezolvarea neconformitatilor (reclamatii, rechemari) in cel mai scurt timp;
- Monitorizarea nivelului de satisfacere a clientilor;
- Analiza datelor de piata si stabilirea strategiei companiei pentru service si piese de schimb precum si implementarea celor mai adecvate proceduri pentru atingerea obiectivelor stabilite;
- Dezvoltarea unor masuri specifice pentru promovarea serviciilor pentru diferite grupe de clienti;
- Planificarea si asigurarea unei exploatari maxime a resurselor (spatiu, utilitati - sisteme tehnice si auxiliare). Asigurarea intretinerii utilajelor, sculelor si sistemelor din dotare;
- Responsabil direct pentru asigurarea necesarului de personal, comunicarea in cadrul Departamentului, motivarea personalului, asigurarea nivelului de instruire adecvat, evaluarea performantelor.
- Studii universitare, de preferinta tehnice;
- Experienta relevanta de lucru in service;
- Cunostinte de operare pe calculator;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
- Permis de conducere categoria B.
Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane.