Manager Service Auto

ISG Romania

09-12-2006 | EXPIRA LA 15-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea activitatii Departamentului de Service;

- Realizarea unei stranse relatii intre clienti si Service, bazata pe increderea clientilor in servicii de foarte buna calitate;

- Asigurarea nivelului de interes al clientilor referitor la rapiditatea efectuarii lucrarilor si a costurilor acestora;

- Rezolvarea neconformitatilor (reclamatii, rechemari) in cel mai scurt timp;

- Monitorizarea nivelului de satisfacere a clientilor;

- Analiza datelor de piata si stabilirea strategiei companiei pentru service si piese de schimb precum si implementarea celor mai adecvate proceduri pentru atingerea obiectivelor stabilite;

- Dezvoltarea unor masuri specifice pentru promovarea serviciilor pentru diferite grupe de clienti;

- Planificarea si asigurarea unei exploatari maxime a resurselor (spatiu, utilitati - sisteme tehnice si auxiliare). Asigurarea intretinerii utilajelor, sculelor si sistemelor din dotare;

- Responsabil direct pentru asigurarea necesarului de personal, comunicarea in cadrul Departamentului, motivarea personalului, asigurarea nivelului de instruire adecvat, evaluarea performantelor.


CERINTE

- Studii universitare, de preferinta tehnice;

- Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani si experienta relevanta de lucru in service;

- Fluenta in exprimarea in limba engleza;

- Cunostinte de operare pe calculator;

- Capacitatea de a lucra in conditii de stres;

- Permis de conducere categoria B, experienta minim 3 ani.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane.