Manager Service

eMAG.ro

31-01-2008 | EXPIRA LA 01-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- managementul activitatilor de service, garantii sisteme si componente la nivelul departamentului Service;
- stabileste procedurile si standardele de performanta pentru echipa in cadrul departamentului;
- urmareste respectarea procedurilor interne si a conditiilor legale pentru desfasurarea activitatii in cadrul departamentului;
- elaboreaza si urmareste bugetul departamentului;
- asigura managementul viziunii si obiectivelor la nivelul departamentului Service;
- mentine un climat de lucru, asigurand obtinerea unui comportament etic si orientare catre valorile companiei;
- coordoneaza resursele umane ale departamentului, conform procedurilor interne;
- participa la recrutarea, instruirea si evaluarea pentru angajatii din departament.


CERINTE

- studii superioare de natura tehnica;
- cunostinte de operare PC (Office la nivel avansat);
- experienta pe un post similar de minim 2 ani;
- experienta in coordonarea unei echipe de marime medie.

Aptitudini:
- foarte bune abilitati de comunicare;
- diplomatie in rezolvarea problemelor clientilor;
- seriozitate;
- dorinta de invatare si perfectionare;
- persoana pozitiva si dinamica.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii in echipa;
- pachet salarial motivant;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.