MANAGER SERVICE

TORNADO Sistems

15-01-2008 | EXPIRA LA 14-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea activitatii de service
- Dezvoltarea si eficientizarea activitatilor de service
- Mentinerea relatiei cu celelalte departamente
- Indeplinirea targetelor stabilite impreuna cu managementul companiei
- Elaborarea bugetelor de service
- Informarea si coordonarea echipei din subordine; responsabil de angajarea, concedierea, evaluarea si asigurarea instruirii adecvate angajatilor din subordine
- Realizarea rapoartelor periodice si la cerere catre managementul companiei
- Optimizarea calitatii, cantitatii si costurilor serviciilor furnizate de companie
- Stabilirea ofertelor de service impreuna cu managementul companiei


CERINTE

- Minim 7 ani experienta in domeniul service-ului hardware si minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara
- Studii superioare finalizate, de preferinta in domeniul tehnic
- Abilitati de relationare si comunicare excelente
- Abilitati de operare PC (MS Office); cunostintele de SAP reprezinta un avantaj
- Excelente cunostinte de limba engleza (scris, vorbit, citit, terminologie tehnica);
- Abilitatea de a lucra cu termene limita


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist, pachet salarial motivant si alte beneficii aferente postului


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Tornado Sistems are peste 200 de profesioni¿ti specializa¿i în diferite domenii: marketing, vânz¿ri, suport tehnic ¿i logistic. Compania este structurat¿ astfel încât s¿ r¿spund¿ cerin¿elor pie¿ei ¿i anume pe dou¿ direc¿ii: distribu¿ia de echipamente de tehnic¿ de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) ¿i, pe de alt¿ parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea ¿i consultan¿a în domeniul re¿elelor de calculatoare.