Job expirat
- Coordonarea activitatii de service
- Dezvoltarea si eficientizarea activitatilor de service
- Mentinerea relatiei cu celelalte departamente
- Indeplinirea targetelor stabilite impreuna cu managementul companiei
- Elaborarea bugetelor de service
- Informarea si coordonarea echipei din subordine; responsabil de angajarea, concedierea, evaluarea si asigurarea instruirii adecvate angajatilor din subordine
- Realizarea rapoartelor periodice si la cerere catre managementul companiei
- Optimizarea calitatii, cantitatii si costurilor serviciilor furnizate de companie
- Stabilirea ofertelor de service impreuna cu managementul companiei
- Minim 7 ani experienta in domeniul service-ului hardware si minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara
- Studii superioare finalizate, de preferinta in domeniul tehnic
- Abilitati de relationare si comunicare excelente
- Abilitati de operare PC (MS Office); cunostintele de SAP reprezinta un avantaj
- Excelente cunostinte de limba engleza (scris, vorbit, citit, terminologie tehnica);
- Abilitatea de a lucra cu termene limita
Mediu de lucru profesionist, pachet salarial motivant si alte beneficii aferente postului
Compania Tornado Sistems are peste 200 de profesioni¿ti specializa¿i în diferite domenii: marketing, vânz¿ri, suport tehnic ¿i logistic. Compania este structurat¿ astfel încât s¿ r¿spund¿ cerin¿elor pie¿ei ¿i anume pe dou¿ direc¿ii: distribu¿ia de echipamente de tehnic¿ de calcul (Acer, Asus, BenQ, Brother, Canon, Epson, Fujitsu Siemens Computers,HP, Hyundai, Kingston, Kinetix, Lite-on, Microsoft, MSI, Nec, Philips, Samsung, Twin Mos, Xerox) ¿i, pe de alt¿ parte, networking - proiectarea, instalarea, instruirea ¿i consultan¿a în domeniul re¿elelor de calculatoare.