Manager Retentie

NextGen Communications

19-03-2010 | EXPIRA LA 25-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contribuie la dezvoltarea de noi idei privind portofoliul de retentie al companiei, le transpune in propuneri de servicii si efectueaza studii de fezabilitate pentru a oferi informatii valide, in vederea luarii deciziilor privitoare la costuri, aplicabilitatea tehnica / operationala si calitatea de a fi vandabil;
Contribuie la dezvoltarea de noi idei privind portofoliul de upsell al companiei;
Monitorizeaza rezultatele programelor implementate si prezinta rezultatele catre management;
Monitorizeaza activitatile competitorilor, le identifica portofoliul de retentie si se asigura ca cele mai bune practici in domeniu sint implementate;
Identifica impactul financiar/operational pentru dezvoltarea noilor produse si coordoneaza etapele necesare implementarii lor;
Elaboreaza Descrierea Portofoliului de Retentie si se asigura ca produsele nou dezvoltate corespund cu aceasta;
Asigura exactitatea tuturor informatiilor privitoare la portofoliul de produse de retentie si asigura training-ul personalului virtual implicat in procesul de retentie (echipele din magazine, echipele call-center);
Monitorizeaza, de-a lungul ciclului de viata al produselor, buna conditie si rentabilitatea acestora cu scopul de a imbunatati sau de a retrage produsul pe/de pe piata;
Solicita in mod periodic feedback de la canalele de distribuite pentru a asigura un portofoliu de produse de retentie care sa asigura indeplinerea targetelor financiare.


CERINTE

Studii superioare obligatorii; calificari suplimentare in Business sau Marketing reprezinta un avantaj
2 ani de experienta pe pozitie manageriala;
4 ani experiena in marketing sau management de produs sau domenii conexe;
Cunoasterea cuprinzatoare a industriei telecomunicatiilor si orizontului competitiv;
Experiena in a conduce implementarea si proiectele de produse in locurile de munca anterioare;
Competente si abilitati financiare demonstrate;
Abilitati de analiza financiara si a cazului de afaceri (Business case);
Abilitati de a livra prezentari catre managementul companiei;
Abilitati eficace de relationare si influentare, capacitatea de a conduce echipe virtuale;
Flexibil pentru a indeplini cerintele unui mediu intr-o continua crestere si dinamica si prioritizarea eficace a volumului de lucru;
Abilitati de rezolvare a problemelor majore;
Abilitati puternice de negociere;
Abilitati interpersonale semnificative;
Buna cunoastere a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Project);
Bune abilitati de comunicare, verbala si scrisa, in Romana si in Engleza.


DESCRIEREA FIRMEI

NextGen Communications activeaza pe piata din 2008 si ofera clientilor sai servicii de Internet prin fibra optica, Televiziune prin cablu coaxial si Telefonie fixa VoIP, venind cu o propunere avantajoasa care sa acopere cat mai bine nevoile de comunicatii ale clientilor.