Manager Resurse Umane

Mira Telecom

31-10-2007 | EXPIRA LA 30-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Managerul de Resurse Umane gestioneaza programul de resurse umane al Companiei;
-Dezvolta si implementeaza strategia, politica si procedurile de resurse umane;
-Coordoneaza procesul de dezvoltare organizationala, recrutare si selectie;
-Dezvolta si sustine programe de training, programe de evaluare interna si motivare a personalului;
-Dezvolta si implementeaza programul de comunicare interna;
-Monitorizeaza si evalueaza performantele personalului;
-Respecta legislatia in vigoare.


CERINTE

-studii superioare;
-mai mult de 7 ani experienta de lucru, cel putin 3 ani experienta in domeniul resurselor umane;
-experienta in dezvoltarea de programe si politici de resurse umane la nivel strategic;
-capabil sa dezvolte si sa integreze colegii in cultura organizationala a companiei;
-excelente abilitati de comunicare, scris si verbal;
-atitudine pozitiva, proactiva, creativa;
-rezistent la stres si disponibil sa lucreze peste program si in weekend;
-disponibil pentru deplasari in tara;
-cunostinte avansate Microsoft Office ( Word, Excell, Outlook, Power Point, etc.);
-limba engleza nivel avansat, limba germana constituie avantaj;
-permis de conducere cat.B, fara incidente.


BENEFICII OFERITE

Mira Telecom ofera un pachet competitiv de beneficii si oportunitati de crestere si dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

MIRA Telecom este o companie care activeaza in domeniul telecomunicatiilor, cu peste 140 de angajati, cu sediul central in Bucuresti si 4 filiale in Bacau, Brasov, Cluj Napoca si Craiova. Principalii clienti sunt operatori de telefonie mobila din tara si strainatate, institutii guvernamentale din Romania, pentru care oferim solutii la cheie care includ proiectare radio, achizitii si constructii civile pentru site-uri, instalare, integrare, comissioning si mentenanta.
MIRA Telecom ofera un mediu de lucru performant, unde sunt promovate valoarea si inovatia, creand conditii de dezvoltare personala si profesionala. Angajatii participa atat la traininguri pentru dezvoltarea abilitatilor manageriale, cat si la cursuri tehnice de specializare organizate de operatori de telefonie mobila sau de producatori de echipamente.