Manager relatii IMM

BANCA COMERCIALA CARPATICA SA

10-09-2012 | EXPIRA LA 10-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

se deplaseaza in teren, pentru promovarea produselor si serviciilor Bancii, precum si pentru atragerea de noi clienti, avand in vedere permanent bonitatea si calitatea acestora;
- vinde clientilor persoane juridice (in special clientii IMM) produsele si serviciile bancii adresate persoanelor juridice;
- propune spre analiza, Directiei Management Relatii Clienti IMM, oferte negociate in vederea determinarii si sustinerii profitabilitatii Bancii pe clientii respectivi, in limitele prevazute de reglementarile Bancii, de tariful de comisioane, de dobanzi si in limitele legii;
- solicita documentele necesare analizei solicitarii de credit, face verificarile de forma asupra documentatiei prezentate de client si o pune la dispozitia analistului bancar;
- impreuna cu directorul unitatii, vizualizeaza garantiile propuse de client, asigura strangerea si verifica originalitatea documentelor privind garantiile aduse la dosarele de credit;
- se preocupa de semnarea contractelor de credit si de garantie, de completarea BO si semnarea politelor de asigurare de catre client;
- pastreaza relatiile/corespondenta cu clientii IMM pe probleme de creditare persoane juridice, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile;
- asigura relatia cu clientii IMM pentru incasarea ratelor conform scadentelor;
- asigura relatia cu clientii IMM pentru incasarea restantelor.


CERINTE

Studii superioare;
Minim 1 an experienta in activitatea de creditare sau vanzari;
Cursuri de prospectare a pietei, tehnici de vanzare si negociere constituie un avantaj;
Bune cunostinte in domeniul creditarii persoanelor juridice;
Bune cunostinte de marketing si vanzare.


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Comerciala Carpatica a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. In urma cu unsprezece ani, la initiativa unor oameni de afaceri si a unor reprezentanti ai mai multor societati private romanesti si straine, pe piata bancara din Romania a luat nastere un nou concept al calitatii.

BCC promoveaza inteligenta autohtona, capitalul uman si financiar, dovedind transparenta, operativitate si flexibilitate in rezolvarea problemelor partenerilor sai de afaceri.