MANAGER RELATII CU CLIENTII

LIBRA BANK SA

13-04-2007 | EXPIRA LA 13-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Raspunde de promovarea si vanzarea produselor bancii, oferind clientilor corporate consiliere financiar bancara;
-.Ofera clientilor informatii referitoare la operatiunile bancare derulate;
-.Raspunde de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti corporate si a volumului de afaceri, in conformitate cu obiectivele sucursalei si targetul personal stabilit de catre director;
-Intocmeste rapoarte zilnice referitoare la intalnirile cu clientii;
-Este responsabil pentru profitabilitatea relatiilor cu clientii;
-Analizeaza si verifica actele necesare acordarii creditului, intocmeste documentatia si sustine dosarul de finantare in comitetul de credite al bancii.


CERINTE

·Absolvent studii superioare.
·Capacitate de organizare, comunicare.
·Abilitati de mediere si negociere.
·Abilitati de vanzare.
·Atitudine proactiva.
·Creativitate si spirit de initiativa.
·Capacitate de analiza si sinteza.
·Buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri din Romania.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea noastra este sa oferim cele mai potrivite solutii financiare pentru specialistii din segmentul profesiunilor liberale si pentru antreprenorii din segmentul firmelor mici si mijlocii.
Pentru aceasta, dorim sa punem la dispozitie clientilor o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa ii asiste.