Job expirat
- Analizeaza piata (produse, servicii proprii si ale concurentei), pe piete existente sau potentiale; pozitioneaza produsele si propune strategii de promovare eficienta
- Raspunde de gestionarea marketing-mix-ului pentru fiecare produs din portofoliu, de-a lungul si conform stadiului curent al ciclului de viata al produsului respectiv
- Propune superiorului direct orice serviciu nou sau idee / actiune de imbunatatire a celor existente
- Studii superioare de profil economic si/sau tehnic, specializari in marketing
- Experienta de minim 3 ani in telecom, sectorul IT&C
- Experienta in product/marketing management
- Experienta in product development project management
- Cunostinte excelente de operare calculator
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
UPC este unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, telefonie si internet in banda larga si desfasoara operatiuni in 17 tari, pentru 13 milioane de clienti. Achizitionarea companiei Astral Telecom a adus UPC Romania în pozitia de lider al industriei de comunicatii prin cablu, devenind totodata cea mai importanta investitie americana din tara cu peste 500 milioane USD investiti pana acum. UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala. Angajatii UPC au sansa de a-si pune in valoare potentialul si de a se dezvolta intr-o organizatie dinamica, orientata spre viitor, cu un nivel profesional ridicat.