Manager Planificare si Suport Operatiuni Clienti

UPC Romania S.R.L

26-05-2009 | EXPIRA LA 25-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Stabileste obiective si coordoneaza activitatile echipelor de dispecerat, provisioning si ale specialistului suport central operatiuni clienti
- Intocmeste si monitorizeaza in colaborare cu directorii regionali de operatiuni bugetele departamentului operatiuni clienti
- Ofera suport departamentelor centrale in implementarea proiectelor specifice activitatii de operatiuni clienti a companiei
- Monitorizeaza rapoartele saptamanale de activitate ale departamentului si propune masuri si actiuni corective
- Centralizeaza si coordoneaza in colaborare cu directorii regionali activitatile nationale ale departamentului operatiuni clienti
- Mentine legatura cu departamentul financiar-contabil cu privire la facturi, documente justificative, termene de plata, incadrari cheltuieli


CERINTE

- Studii tehnice sau economice
- Minim 1 an experienta in management
- Minim 3 ani experienta intr-un domeniu similar (planificare, bugetare, raportare)
- Cunostinte avansate de limba engleza si MS Office
- Experienta in domeniul telecomunicatiilor - minim 1 an
- Orice experienta in domeniul planificarilor de resurse sau bugete constituie un avantaj
- Abilitati de comunicare, organizare, flexibilitate


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 17 tari, 11 dintre acestea din Europa.
Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.