MANAGER PENTRU CREDITE CU CLIENTII

EUROJOBS Romania SRL

22-02-2006 | EXPIRA LA 24-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Conducerea

- sprijinirea in punerea in practica a strategiei firmei
- promoveaza politica firmei
- ia parte activ la lucrul in echipa
- se pregateste pentru discutia de stabilire a scopurilor si este responsabil pentru punerea in practica a diferitelor actiuni, si imbunatateste scopurile
- sprijina la introducerea noilor angajati si la dezvoltarea personalului angajat
- foloseste comunicarea activa ( cultura discutiilor si al feed-back-ului, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, prezentare, moderare, ¿)
- foloseste managementul conflictelor si sustine fluxul de infomatii in firma

Resurse

- optimizeaza folosirea resurselor in domeniul de raspundere (timp, diferite mijloace de munca)
- sustinerea standardelor interne si dezvoltarea acestora continua
- respectarea legilor si a indicatilor din partea statului
- sustine transferul si asigura siguranta cunostiintelor pentru firma

Realizarea produselor si a gamei de prestari servicii

- cunostiinte juridice sau in domeniul vanzarilor / al technicilor finatelor
- cunostiinte avansate in managementul creditelor pentru clienti

Coordonarea

- folosirea conforma a sistemelor de evaluare introduse in vederea perfectionarii continue
- recunoaste potentialele de perfectionare si foloseste mijloacele date pentru schimbare


CERINTE

Competente profesionale
Scolarizare

- studii in domeniul juridic sau cel al vanzarilor / technicilor de finantare cu experienta mare in domeniul managemetului pentru relatiile cu clientii

Experienta profesionala si cunostiinte

- experienta in domeniul managementului creditelor pentru clientii
- cunostiinte in domeniul statusului legislativ
- cunostiinte in domeniul sistemelor de contabilitate (SAP, ...)
- cunostiinte in domeniul programelor IT ¿ Office
- limbi straine (engleza)

Competente in domeniul metodelor de lucru
Metode de imbunatatire

- managemetul inovativ, rezolvarea probemelor, evitarea greselilor
- citirea numerelor si ale instrumentelor de control

Metode organizatorice

- cunostiinte in domeniul delegarii, impartirii sarcinilor in interiorul proiectelor si managementul propriu
- cunostiinte de baza in domeniul managementului proiectelor
- cunostiinte in domeniul pregatirii discutiilor legate de scopuri

Metode de comunicare

- cunostiinte in domeniul moderarii, al prezentarii

Competente personale
Disponibilitate

- vedere pozitiva asupra mediului inconjurator (colegi de munca, conducere, clienti, liferanti)
- deschis pentru idei noi / procese de modificare
- recunosterea responsabilitatiilor si identificarea cu tema, cu echipa si cu scopurile finale
- calitatea de a se motiva
- flexibilitate din punct de vedere al timpului si al locului

Talente

- stabilirea unor rezumate rapide
- gandire analitica

Competente in afaceri
Scopuri

- cunostiinte in privinta viziuni firmei, a stategiei firmei, a scopurilor firmei, a scopurilor individuale, ale departamentului, ale domeniului de activitate

Organizare si standarde

- cunostiinte in mediul de lucru, organizarea si desfasurarea activitatilor in domeniu si orgaizarea standaredelor de concern (sisteme de management, sisteme legate de timpul de munca, managementul cunostiintelor, managementul inovatiei, ¿)


BENEFICII OFERITE

Oferta atractiva.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie renumita din Austria, lider international in domeniul serviciilor de consultanta in resurse umane.