Manager Pagina Site- Agent Home Office !

Les Compagnons D´élisée GbR

24-10-2014 | EXPIRA LA 26-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

In functie de specificul fiecarui proiect, printre principalele responsabilitati sunt:

Preluarea de apeluri incoming si outgoing (Intern Calls)

Administrarea magazinului online.


CERINTE

- ENGLEZA NIVEL-AVANSAT (OBLIGATORIU), LIMBA GERMANA constituie un avantaj.

- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent;

- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;

- Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ;

- Auto-motivat si cu spirit de echipa;

- Disponibilitatea de a lucra si in zilele de sambata.

- Conexiune la internet min.50MB

- PC sau Laptop Personal

- Excel si Word - nivel mediu


BENEFICII OFERITE

- Job Home Office

-Timp de lucru de bază 160 oră (plata pe luna)

- Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile;

- Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate;

- Salariu atractiv + bonus


DESCRIEREA FIRMEI

Rent Your Staff (RYS) este un intermediar de muncă și locuri de muncă, cu sediul in Berlin.

Rent Your Staff (RYS) are peste 5.000 de specialiști calificati in întreaga lume.

Din septembrie 2014 Rent Your Staff este în Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Bulgaria, China, Danemarca, Finlanda, Franța, Grecia, Hong Kong, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Canada, Qatar, Columbia, Croația, Luxemburg , Macao, Malaezia, Mexic, Noua Zeelandă, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Suedia, Elveția, Singapore, Slovacia, Spania, Africa de Sud, Taiwan, Thailanda, Republica Cehă, Turcia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Marea Statele, Marea Britanie, Vietnam și Austria.

Forța de muncă temporară este instrumentul potrivit pentru a ajunge la personal calificat fără prea mult efort în zilele noastre. Avantajul lor este flexibilitatea, competența, transparența și eficiența.

Suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de candidați și clienti de aceea personalul nostru este calificat si instruit si se adapteaza la nevoile fiecărui client.

Fie ca aveti nevoie de vanzator, personal expoziție, personalul de promovare, personal eveniment, manager de serviciu, chelner, recepționer, barmani, bucatari, ajutor in bucatarie, menajera, curatatorii, sau șoferi tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati si vei primi imediat sprijinul de care aveți nevoie.

Noi vă oferim angajați care să consolideze încredere echipei, la nivel national, rapid și numai atunci când aveți nevoie. Economisiti timp si costuri cu selecția de personal și, în același timp, crește eficiența companiei dumneavoastră.