28-08-2009 | EXPIRA LA 03-09-2009
Job expirat
- executarea si monitorizarea documentatiei arhivei Academiei;
- realizarea orarului trainingurilor si urmarirea desfasurarii acestuia conform graficului stabilit;
- gestionarea stocurilor de materiale necesare pentru sustinerea trainingurilor;
- traducerea documentatiei in si din limba engleza;
- coordonarea activitatilor in asa fel incat sa se respecte datele limita impuse de catre conducerea societatii;
- coordonarea evenimentelor;
- coordonarea trainerilor;
- studii superioare finalizate;
- experienta in administratie minim 2 ani;
- utilizarea computerului la nivel avansat ( MsOffice);
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; cunoasterea altor limbi straine ( franceza, germana, italiana, etc,) constituie un avantaj;
- persoana dinamica, rezistenta la stress si la lucru in program prelungit (daca este cazul);
- abilitati crescute de comunicare;
- capacitate de analiza si sinteza a unei cantitati mari de informatii;
- abilitatea de a lua decizii rapide si corecte;
- aspect business;
- pachet salarial atractiv;
- posibilitate de afirmare pe plan profesional;
- mediu de lucru excelent;
Companie de distributie europeana, lider pe piata romaneasca in domeniul cosmeticelor profesionale, aparatura, mobilier, accesorii pentru saloane de coafura, cosmetica-SPA-manichiura-pedichiura. Mobilier profesional pentru Horeca