Job expirat
Manager al locului de joaca, se ocupa de buna desfasurare a activitatii zilnice a spatiului de joaca, coordoneaza angajatii, se ocupa de organizarea evenimentelor, de incheierea contractelor.
- Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback;
- Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
- Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
- Proactivitate;
- Experienta in redactarea de rapoarte si documente reprezinta un avantaj;
- Experienta obligatorie in coordonarea unei echipe;
- Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
- Rezistenta la stres si la munca sustinuta;
- Capacitatea de a face fata situatiilor dificile ce pot aparea in relatia cu clientii si cu copiii;
- Cunostinte nivel mediu/avansat de limba engleza, atat scris cat si vorbit.
salariul de inceput va fi de 1500 lei net + tichete de masa
- o echipa tanara ce iti va oferi ajutor de cate ori va fi nevoie;
- bonusuri in functie de performante