Manager Interconectare

UPC Romania S.A.

15-12-2014 | EXPIRA LA 14-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură gestionarea și buna funcționare a portofoliului de operatori telecom de interconectare coordonând activitățile intra și interdepartamentale în legătură cu aspecte comerciale, financiare, de ordin legal sau tehnic privind relațiile de interconectare;
• Dezvoltă și menține relațiile contractuale cu operatorii telecom; actualizează contractele de interconectare existente în conformitate cu legislația în vigoare și procedurile UPC și cu modificările agreate cu operatorii telecom;
• Negociază și implementează noi contracte de interconectare cu operatorii telecom în conformitate cu legislația în vigoare și procedurile și strategia UPC;
• Identifică, propune, negociază și implementează noi servicii/produse de interconectare în conformitate cu legislația în vigoare și procedurile și strategia UPC;
• Participă la proiecte și studii legate de, dar nelimitate la, capacități, portabilitatea numerelor, calitatea serviciilor, numerotații, rutare etc.
• Asigură implementarea solicitărilor de modificare ce adresează aplicațiile, sistemele și bazele de date de interconectare.
• Menține o informare continuă asupra deciziilor organelor de reglementare, legislației în domeniu și a evoluției pieței de interconectare.
• Participă la dezvoltarea și actualizarea strategiei de interconectare în cooperare cu specialisți din Departamentele Tehnic/IT/Legal/Produse etc, cum ar fi, dar nelimitandu-se la, arhitectura rețelei, redimensionare capacități, tarife, rutări, numerotații etc;
• Cooperează intern cu Departamentul de Facturare pentru a asigura acuratețea datelor din sistemul de facturare de interconectare și a facturilor de interconectare (reconciliere, emitere, recepție);
• Asigură generarea și analiza rapoartelor de trafic și a planurilor tarifare atât în ce privește datele actuale cât și în ce privește estimările, în conformitate cu graficele interne de raportare;
• Dezvoltă și susține analize de calitate, studii de caz și prezentări;
• Coordonează proiectele speciale alocate echipei de interconectare.


CERINTE

• Studii superioare în Administrarea afacerilor / Inginerie/ Telecomunicații;
• Minim 2 ani experiență de lucru în industria telecom;
• Experiență anterioară în cadrul unui departament de interconectare;
• Fluent în limba engleză (scris si vorbit);
• Abilități foarte bune de lucru cu pachetul Microsoft Office, inclusiv Word, Excel, PowerPoint, Visio;
• Experiență în activitatea de analiza financiară și evaluare;
• Abilități de coordonare a unui proiect; capacitatea de a prioritiza, capacitate de organizare și gestionare a mai multor proiecte simultan;
• Orientare către client;
• Orientare către rezultate;
• Spirit de initiativă, dinamism, precizie și eficiență în activitățile realizate;
• Integritate și încredere;
• Capacitatea de a lucra cu informații confidențialitate;
• Abilități foarte bune de prezentare și comunicare - scris și verbal;
• Foarte bune abilități de interacțiune și negociere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.