Manager FMC Propositions (Manager de Produs)

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2014 | EXPIRA LA 13-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Segmentare si Pozitionare Servicii, Strategie Preturi si Campanii



SCOP: Este responsabil cu cresterea veniturilor si profitului companiei prin intermediul dezvoltarii, definirii si gestionarii pe toata durata ciclului de viata de portofoliile de produse convergente, pachetele fix-mobil (FMC), pentru achizitia clientilor business

De asemenea, va dezvolta oferte extrem de atractive ce vor induce incantarea si loializarea clientilor business, contribuind substantial in acest fel la cresterea preferintei consumatorului catre serviciile convergente fix-mobil (FMC), precum si a cresterii profitabile pe toate segmentele de clienti business



RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Concepe si coordoneazaimplementarea portofoliilor/ ofertelor de achizitie FMC astfel incat obiectivele deachizitie de clienti noi, produse noi si veniturisa fie atinse
•Colaborează cu departamentele CRM Analitic, Geo-marketing si Cercetare Piata , precum si cu Departamentele de Vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie, obţinând informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor viitoare
•Defineşte serviciul, structura de preturi si solicitările promoţiei
•In faza de implementare se asigura ca toate functiunile interne ale companiei sunt pregatite sa sustina lansarea noilor portofolii de produse/oferte FMC
•Responsabil cu pregatirea lansarii portofoliilor / campaniilor de achizitie produse FMC:
•Ofera departamentului Comunicare cerintele si obiectivele comerciale pe baza carora acestaurmeaza sa intocmeasca planul de comunicare pentru campanie
•Concepe argumentarul de vanzari al ofertelor pentru fiecare segment adresat
•Concepe scriptul de vanzarepentru fiecare canal care adreseaza segmentul de clienti vizat
•Testarea aplicatiilor inainte de lansarea campaniei
•Se asigura ca toate departamentele implicate sunt pregatite pentru lansare
•Monitorizeaza experienta clientilor post-lansare si este responsabil de solutionarea posibileleor probleme ce pot apare dupa implementare
•Managementul si Monitorizarea Performantei portofoliului/ofertei FMC lansate: gestionează proactiv produsele si serviciile adresate segmenetelor business pe durata ciclului lor de viata, asigurându-se ca acestea răman de cea mai înalta clasa si înaintea concurentei:
•Monitorizează performanta produsului prin monitorizarea principalilor indicatori de performanta (utilizare, venituri, activari, rezilieri, satisfacţia clienţilor) si explica deviatiile fata de plan
•Pregateste planul de masuri corective ce trebuie implementate pentru a recupera devierea fata de plan
•Analizează calitatea produselor FMC in comparaţie cu competiţia
•Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei astfel incat sa crestem numerul de clienti noi achizitionati de la competitie
•Coordoneaza realizarea de analize/prezentari pentru a facilita includerea managementului superior in pilotarea ofertelor comerciale;
•Realizeaza analize in legatura cu comportamentul clientilor care au cumparat produsele FMC, analize post campanii, impactul evenimentelor interne si externe asupra evolutiei clientilor din portofoliile de produse existente
•Colaboreaza cu structurile responsabile pentru a concepe ofertele FMC intr-o maniera care sa previna/limiteze fraudele in campaniile de achizitie.


CERINTE

Studii:
•Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie





Experienţa în muncă:
•Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea produselor/ marketing,preferabil in telecomunicatii



Cunoştinţe:
•Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
•Cunostinte avansate de project management;



Aptitudini & Abilităţi:
•Gandire strategica si analitica;
•Creativitate
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Excelente abilitati de comunicare;
•Excelente abilitati de organizare si planificare;
•Excelente abilitati de prezentare;
•Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
•Engleza – fluent


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.