Manager financiar proiecte POSDRU

Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila

24-03-2015 | EXPIRA LA 23-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Coordonarea financiară a proiectelor organizației;
• Realizarea, urmărirea şi actualizarea cash flow-ului;
• Verificarea respectării bugetelor proiectelor;
• Actualizarea bugetelor proiectelor;
• Realizarea evidenței cheltuielilor;
• Întocmirea cererilor de rambursare intermediare și finale (cu documentele justificative aferente);
• Întocmirea cererilor de plată;
• Centralizarea și verificarea documentelor justificative aferente cheltuielilor din cadrul proiectelor;
• Realizarea completărilor, justificărilor și contestațiilor cererilor de rambursare;
• Raportarea financiară către organismele de audit și control;
• Menţinerea legăturii cu AMPOSDRU/OIPOSDRU;
• Coordonarea activităților necesare pentru o bună conlucrare a departamentului financiar-contabil cu cel tehnic de implementare;
• Întocmirea graficelor estimative privind depunerea cererilor de rambursare și a cererilor de plata;
• Participarea la realizarea achiziţiilor publice din punct de vedere financiar;
• Verificarea notelor de recepţie, ordine de deplasare, bonuri de consum, ordine de plata etc.;
• Întocmirea notelor justificative;
• Realizarea de analize cost-beneficiu;
• Participarea la elaborarea notelor contabile, a balanţei de verificare şi a bilanţului contabil;
• Verificarea statelor lunare de salarii;
• Verificarea pontajelor şi introducerea datelor;
• Verificarea rapoarte, fișe pontaj;
• Monitorizarea cheltuieli de personal;
• Verificarea plăţilor realizate atât prin casă cât și prin trezorerie și bancă;
• Relaționarea cu banca și trezoreria;
• Efectuarea plăţilor la timp;
• Defalcarea costurilor pe categorii și monitorizarea lor;
• Elaborarea de rapoarte proprii de activitate, timesheet-uri/fișe de pontaj individuale;
• Organizarea arhivei pentru documentele financiare și contabile;
• Raportarea financiară către Managerul de proiect și parteneri;
• Relaționarea cu angajații și partenerii din cadrul proiectului;
• Participarea la ședințele de management a proiectului;
• Asigurarea procedurilor financiare necesare implementării proiectului.


CERINTE

Educație:
• Absolvent de studii universitare în domeniul economic;
Experiență/cunoștințe:
• Minim 7 ani experiență profesională;
• Minim 5 ani experiență în domeniul financiar – contabil, din care minim 3 ani în proiecte POSDRU pe poziție similară;
• Cunoștințe de management;
• Cunoștinte de management financiar;
• Cunoaşterea legislaţiei din domeniul Achiziţiilor publice;
• Cunoştinţe operare computer și utilizare pachet Microsoft Office – Word, Excel, Outlook;
• Engleză – nivel mediu;
Alte cerințe:
• Disponibilitate de lucru full-time;
• Calități și aptitudini manageriale;
• Capacitate de planificare, organizare a muncii;
• Persoană ordonată, dinamică, proactivă și cu spirit de inițiativă și de echipă;
• Abilități de planificare și organizare;
• Abilități de comunicare;

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Așteptăm CV-urile la adresa recrutare@partnet.ro până la data de 31.03.2015.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv și competitiv;
- telefon;
- laptop;
- mediu de lucru plăcut și dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Asociatia PartNET – Parteneriat pentru Dezvolare Durabilă este o organizație non-guvernamentală, non-profit, a cărei misiune este de a contribui la dezvoltarea durabilă pe plan economic, social și cultural, la nivel local, regional şi naţional, în mediul urban şi rural.

Această misiune este și va fi realizată prin următoarele activități:
• Promovarea și desfășurarea oricărei activități legate de accesarea fondurilor comunitare destinate României pentru implementarea de:
 Programe de dezvoltare economică și antreprenorială,
 Programe educaționale și formative,
 Programe pentru dezvoltarea socială şi cultural artistică,
 Programe de perfecţionare profesională şi vocaţională,
 Programe de cercetare și dezvoltare,
 Programe de dezvoltare a mediului,
 Programe pentru dezvoltarea comunicațiilor și a societății internaționale.
• Elaborarea de cercetări, studii de piaţă, documentaţii pentru proiecte, întocmirea propunerilor de proiecte şi identificarea partenerilor transnaţionali pentru proiecte, promovarea produselor şi serviciilor in străinatate, organizarea de întalniri de afaceri, marketing internaţional, participarea la târguri şi expoziţii în tară şi străinatate.