Manager departament service - interventii tehnice

LA FANTANA

25-03-2008 | EXPIRA LA 24-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza echipa de service si gestioneaza solicitarile de service,
- intocmeste raportari in legatura cu activitatea departamentului de service (situatia stocurilor de consumabile, situatia actiunilor de service in house si la client, propune actizitionarea de piese in functie de necesar, etc)
- intreprinde actiuni de motivare a echipei si structureaza activitatea de service in functie de solicitari.


CERINTE

- studii superioare cu profil tehnic,
- experienta 2 ani pe o pozitie similara,
- experienta relevanta in coordonarea unei echipe de tehnicieni service,
- experienta in raportare pe depeartament service
- bune abilitati de motivare si sutinere a echipei
- disonibilitate pentru probram prelungit


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial atractiv, cu posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie in plina ascensiune, alaturi de un colectiv tanar si dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.

In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.

Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.