Manager Departament Service

Adecco Romania

03-09-2007 | EXPIRA LA 03-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contureaza, implementeaza, urmareste si actualizeaza strategia si procedurile de service;
- Stabileste pe termen lung si scurt obiectivele Departamentului Service;
- Pregateste strategia Departamentului si face propuneri privind aspectele profesionale si comerciale ale activitatii;
- Pregateste si urmareste comenzile de piese de schimb;
- Gaseste, compara, nominalizeaza, negociaza si abiliteaza Centre Service pentru parteneriat, supravegheaza continuitatea si modul de respectare a contractelor service;
- Aproba schimbarile de produse conform reglementarilor legale in vigoare si a procedurilor interne;
- Urmareste, centralizeaza si se asigura de existenta tuturor documentele si licentele service necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii;
- Urmareste continua dezvoltare si largire a acoperirii teritoriale a retelei service;
- Se ocupa de reclamatiile privind activitatea Centrelor Service, verifica si supervizeaza in permanenta activitatea acestora;
- Ofera mijloace, metode si tehnici pentru optimizarea scopurilor stabilite annual impreuna cu Directorul General;
- Monitorizeaza standardele de calitate ale service-ului si aplicarea lor, precum si nivelul de satisfacere a clientilor;
- Reprezinta compania in fata autoritatilor romane;
- Puncteaza nevoile pietei si dezvoltarea acesteia;
- Administreaza stocul de piese de schimb pentru mentinerea lui la un nivel optim;
- Gaseste clienti pentru produsele avariate si piesele de schimb fara miscare, preocupandu-se de diminuarea stocului pentru aceste produse;


CERINTE

- Persoana hotarata, care sa inteleaga viziunea de schimbare
- Persoana cu o gandire globala, strategica
- Abilitati excelente de coordonare
- Asigura fluxul de piese de schimb,
- Furnizeaza raportari periodice legate de timpii de reparatie, satisfactia clientilor, stocuri de piese etc.
- Studii Tehnice


DESCRIEREA FIRMEI

www.adecco.ro