Manager - Departament Loializare si Pozitionare Servicii Mobile

ROMTELECOM

01-08-2014 | EXPIRA LA 31-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

I. Activitati de segmentare si pozitionare pentru segmentul mobil:

Coordoneaza activitatea echipei de Segmentare, asigurandu-se ca inputul echipelor de Analiza si Cercetare este integrat pe segmentul aferent Mobil – in speta pentru serviciile Voce Mobile si Date Mobile;
Coordoneaza activitatile de generare apropunerilor de servicii cu valoarea adaugata, descrieri de produse, planuri comerciale de achizitii noi, campanii pentru baza existenta si strategii de retentie;
Coordoneaza activitatile de dezvoltare a indicatiilor strategice de channel mix de product roadmap/an si de comunicare pentru segmentul aferent (Mobil – in speta pentru serviciile Voce Mobile si Date Mobile);
Coordoneaza activitatile de dezvoltare a Planului de Marketing anual pentru segmentul aferent (Mobil – in speta pentru serviciile Voce Mobile si Date Mobile), in vederea atingerii obiectivelor anuale de cifra de afacere si profitabilitate;
Coordoneaza activitatile de dezvoltare a strategiei de retentie (de la guideline-uri/tipologii de oferte, etc) pentru segmentul aferent (Mobil – in speta pentru serviciile Voce Mobile si Date Mobile).

II. Activitati de analiza a clientilor din segmentul mobil:

Coordoneaza echipa de analiza care monitorizeazaindicatorii comerciali principali pe segmentul de Mobil (trafic, venituri , reincarcari, activari, reinnori etc)
Coordoneaza activitatea de analiza a segmentelor de clienti de Mobil (pondere in baza, in venituri, caracteristici de consum etc) si se asigura ca aceste informatii sunt integrate in formularea de oferte si campanii pentru segmentul Mobil.
Coordoneaza activitatea realizare a analizelor de fezabilitate comerciala pentru propunerile de oferte nationale si regionale si de campanii pentru segmentul Mobil.
Coordoneaza activitatea de monitoizare a performantei actiunilor comerciale (oferte , campanii) lansate pe segmentul Mobil din punct de vedere al ratei de adoptie, activarilor, reinnoirilor si al gradului de consum.
Segmenteaza baza de clienti Mobil utilizand modele statistice cu scopul de a explica comportamentul de consum al clientilor;


CERINTE

•Studii superioare, de preferat financiare
•Minim 3 ani experienta in functii de conducere, coordonare echipe.
•Minim 5 ani experienta indefinirea de propuneri pentru segmental de Mobil Residential (achizitie si/sau retentie)
•Minim 5 ani experienta in definirea si implementarea de campanii si programe de loializare, de preferat in Telecomunicatii sau Servicii Bancare.
•Experienta in lucrul pe proiecte legate de customer experience;
•Orientare catre rezultate;
•Bune cunostinte despre piata de telecomunicatii mobile;
•Abilitatea de a coordona mai multe proiecte simultan;
•Gandire strategica;
•Abordare integrata a activitatilor de marketing;
•Excelente abilitati de comunicare si prezentare;
•Abilitatea de a lucru cu deadline-uri stranse;
•Orientare catre client;
•Foarte bune abilitati analitice;

POSTUL ESTE PE PERIOADA DETERMINATA
Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...