Manager de proiect ICT

ROMTELECOM

18-12-2012 | EXPIRA LA 17-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Suporta si conduce procesul de identificare si promovare de oportunitati client ICT (cu focus IT), in colaborare cu colegii din forta de vnzari si din „systems integration” Integrare Sisteme.
• Identifica sau conduce procesul de identificare pentru toate componentele tehnice (hardware, software, servicii, etc...) specificate in cerintele clientului.
• Participa la sau conduce procesul de design al solutiei tehnice conform cerintelor clientului: stabilire arhitectura, determinare componente, optimizare si integrare, evaluare si/sau validare efort servicii, cotatie in preturi standard, etc...
• Conduce echipe eterogene si inter-discplinare in vederea pregatirii de solutii complexe precum si in vederea gestionarii partiale sau integrale a derularii de proiecte.
• Urmareste planurile de proiect pentru a fi executate la timp si cu bugetul stabilit, identifica riscurile de proiect si executa actiuni de management al riscului.
• Coordoneaza relatiile de interdependenta in cadrul echipelor de proiect (inclusiv vnzatorii si consultantii externi).
• Coordoneaza si gestioneaza implementarea programului/proiectului, sprijina evaluarea, analiza si proiectarea in toate fazele proiectului.
• Formeaza echipa programului/proiectului si evalueaza resursele acestuia; Coordoneaza implementarea proiectului prin toate fazele acestuia : evaluare, analiza, design, dezvoltare, testare.
• Gestioneaza si faciliteaza rezolvarea problemelor, are rol de legatura intre echipa de proiect si alte departamente din Romtelecom, pentru a indeplini nevoile de business identificate si pentru a asigura satisfactia clientului.
• Defineste standardele de proiect, pentru a asigura pna la capat punerea in aplicare si integrarea in sistemele existente a noilor solutii complexe IT.
• Realizeaza si urmareste planul de proiect, realizeaza, urmareste si optimizeaza planuri si procese standard de service delivery si service assurance pentru solutiile proiectate.
• Ofera sprijin membrilor echipei pentru a se asigura de rezultate de inalta performanta.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


CERINTE

• Studii superioare tehnice si/sau economice; minim 10 ani experienta profesionala relevanta in domeniul IT.
• Cunostinte generale IT foarte bune, certificare recunoscuta in Project Management.
• Atitudine orientata client, abilitati de comunicare 360.
• Cunostinte avansate limba engleza.
• Capacitate de a lucra in echipe eterogene, atitudine orientata catre livrarea de rezultate in conditii solicitante, dorinta si usurinta de a invata, creativitate.
• Abilitati demonstrate de leadership constituie un plus.
• Experienta nemijlocita in activitati de sales sau pre-sales reprezinta un plus.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...