Manager de Proiect - Directia Clienti Mari

ROMTELECOM

17-07-2012 | EXPIRA LA 16-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta si pune in aplicare procesele si procedurile de lucru menite sa imbunatateasca calitatea muncii si a eficientei in Directia Clienti Mari, prin strangerea de informatii si evaluarea nevoilor de la toate persoanele implicate in proces, propune imbunatatirile de procese sau de procese noi, proiecteaza si documenteaza procesul, elaboreaza procedurile de lucru, efectueaza instruirea celor care sunt impactati de acestea si auditeaza executia proceselor de tipul:
- Planificarea conturilor;
- Dezvoltarea continua a fortei de vanzare;
- Aliniere optima a vanzarii de servicii fixe si mobile pentru cross-selling a ambelor portofolii de produse;
- Distributia targetelor devenituri si vanzari noi;
- Procesul de achizitii dedicat serviciilor ICT;
- Managementul oportunitatilor, diferentierea intre diferite roluri in procesul de vanzare (Clienti Mari, Vanzari de solutii, pre-vanzare, etc), definirea responsabilitatilor.
• Participa la procesul de dezvoltare al membrilor echipei de Clieti Mari, prin actiuni de instruire si coach-ing pe proiecte si procese specifice (de exemplu setarea targetelor de vanzari, procesul de achizitii ICT, etc).
• Stabileste procesele, formularele, procedurile si documentatiile legate de managementul proiectului pentru a asigura o abordare eficienta si unitara, care sa fie in concordanta cu standardele clientilor interni si externi stabilite de Directia Clienti Mari.
• Este responsabil de proiectarea structurii organizatorice a proiectului si pentru armonizarea corespunzatoare a acestuia cu proiectele cu care interactioneaza, avand ca scop inlaturarea diferentelor.
• Coordoneaza toate activitatile legate de dezvoltarea si implementarea instrumentelor necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect pentru a inlatura rapid orice potentiale probleme si riscuri care pot aparea.
• Se asigura ca proiectul are resursele adecvate pentru a livra la timp rezultatele solicitate in conformitate cu specificatiile.
• Interactioneaza si colaboreaza cu functiuni si/sau manageri din cadrul companiei cu scopul de a construi relatii bazate pe incredere si suport cu ariile cu care interrelationeaza facilitand astfel implementarea eficienta a procesului ce urmeaza a fi proiectat.
• Este responsabil cu revizuirea, aprobarea si acceptarea rezultatului final al proiectului pentru a certifica calitatea solutiei oferite.
• Planifica, organizeaza si dezvolta resursele umane implicate in proiect cu scopul ca acestea sa isi desfasoare activitatea eficient si efectiv pentru atingerea obiectivelor predefinite.
• Cunoaste si respecta Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern al Romtelecom, Codul de Conduita.
• Participa la intalnirile din cadrul companiei si asigura coordonarea legaturii Directiei Clienti Mari cu celelalte departamente din companie pentru a creste eficienta actiunilor comune.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


CERINTE

• Studii superioare (licenta) in unul dintre domeniile: Tehnic (electronica, telecomunicatii, cibernetica, automatica, calculatoare, electrotehnica) Economic/ financiar.
• Studiile de management postuniversitare sau MBA constituie un avantaj.
• Minim 3 ani experienta, de preferat in sfera managementului proiectelor.
• Cunostinte temeinice ale produselor si serviciilor de telecomunicatii.
• Stapanirea tehnicilor de vanzare.
• Orientat spre rezultate, proactivitate, adaptabilitate.
• Lucru individual si in echipa.
• Loialitate, creativitate, initiativa.
• Bune abilitati de comunicare.
• Cunostinte de limba engleza.
• Bune cunostinte de operare PC.
• Disponibilitate de a calatori.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...