Manager de proiect pentru Dezvoltare Rurala

Confidential

12-08-2011 | EXPIRA LA 12-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură că rapoartele şi alte documente administrative din cadrul departamentului său îndeplinesc cerinţele stabilite conform diverselor norme de calitate
• Asigurarea unei prezentări corecte a tuturor documentelor elaborate în cadrul departamentului său: publicaţii de Bune Practici, rapoarte ale misiunilor, rapoarte de execuţie lunare, rapoarte intermediare şi finale ale seminariilor şi conferinţelor organizate
• Coordonarea serviciilor din cadrul departamentului său
• Asigurarea unor standarde de calitate înalte pentru serviciile pe care le are în sarcină: crearea unui forum pentru dezbateri între membri asociaţiilor identificarea şi clasificarea celor mai Bune Practici, identificare de evenimente, gestionarea misiunilor, etc
• Asigurarea îndeplinirii termenelor de predare pentru diversele servicii pe care le are în sarcină
• Asigură că sarcinile administrative sunt îndeplinite
• Realizeză proiectul sau sarcina atribuită în funcţie de planificarea stabilită
• Verifică informaţia si documentaţia


CERINTE

• Experienţă în management/supervizare (Cunoştinţe din domeniul fondurilor europene)
• Experienţă minimă: Cel puţin 5 ani, din care 3 în domeniul Dezvoltării Rurale
• Experienţă substanţială în planificarea şi derularea cu succes a evenimentelor naţionale şi trans-naţionale
• Un plus reprezintă experienţă profesională în:
o Tramitarea de granturi/subvenţii din fonduri europene
o Asistenţă în constituirea de GAL-uri sau asociaţii/cooperaţii
o Elaborarea şi punerea în aplicare a programelor de dezvoltare
o Dirijarea şi administrarea de reţele şi asociaţii
o Formarea în tematica Dezvoltării Rurale
o Formularea şi dirijarea proiectelor de Dezvoltare
o Diversificarea şi inovarea produselor şi serviciilor locale
o Realizarea de dinamici de grup
• Confidenţialitate şi non-concurenţă in exercitarea funcţiilor de serviciu.
• Cunoaştere excelentă a aspectelor legate de dezvoltarea zonelor rurale în Europa, PAC şi FEADR
• Cunoştinţe cu privire la activităţile şi funcţionarea instituţiilor europene şi româneşti
• Cunoaşterea geografiei, culturii şi realităţii româneşti
• Abilităţi reale de management, coordonare, conducere şi comunicare
• Calităţi în planificarea, administrarea şi supravegherea de proiecte
• Excelente capacităţi de organizare şi luare de decizii
• Gândire adaptabilă, capacitate de a învăţa şi a face faţă mediilor de lucru în schimbare rapidă, flexibilitate şi iniţiativă, capacitate de sinteză
• Abilităţi în gândire şi creativitate cu privire la practica profesională
• Abilităţi sociale
• Proactiv
• Nivel avansat de utilizare a pachetului Office
• Nivel avansat de utilizare al bazelor de date
• Cunoştinţe – nivel avansat de limba română sau engleză
• Titlu universitar (Diplomă de licenţă, Diplomă de inginer)
• Formare complementară în Dezvoltare Rurală, Agronomie, Administrarea Fondurilor Europene, management de proiectelor