Manager de proiect - Comunicare si Relatii Publice

Confidential

12-08-2011 | EXPIRA LA 12-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură că rapoartele şi alte documente administrative din cadrul departamentului său îndeplinesc cerinţele stabilite conform standardelor de calitate
• Asigură o prezentare corectă a tuturor documentelor elaborate în cadrul departamentului său: raport anual de monitorizare al asistenţei tematice, rapoarte de execuţie, de monitorizare în relaţie cu activităţile de comunicare care îi sunt însărcinate
• Coordonarea serviciilor din cadrul departamentului său: servicii de consultanţă şi consiliere, primirea şi informarea vizitatorilor, expertiză tematică, elaborarea de rapoarte anuale al activităţii de publicitate realizate, crearea planului de mijloace de comunicare, etc
• Asigurarea îndeplinirii termenelor de predare pentru diversele servicii pe care le are în sarcină
• Asigurarea unor standarde de calitate înalte pentru serviciile pe care le are în sarcină
• Asigura că sarcinile administrative sunt îndeplinite
• Realizeză proiectul sau sarcina atribuită în funcţie de planificarea stabilită
• Verifică informaţia si documentaţia
• Expertiză tematică aplicată diferitelor sarcini ce îi revin


CERINTE

• Experienţă în management/supervizare (Cunoştinţe din domeniul fondurilor europene)
• Experienţă minimă: Cel puţin 5 ani, din care 3 în domeniul Dezvoltării Rurale
• Experienţă substanţială în domeniul comunicării externe
• Experienţă substanţială în planificarea şi derularea cu succes a proiectelor de informare şi comunicare
• Un plus reprezintă experienţă profesională în:
o Tramitarea de granturi/subvenţii din fonduri europene
o Asistenţă în constituirea de GAL-uri sau asociaţii/cooperaţii
o Elaborarea şi punerea în aplicare a programelor de dezvoltare
o Dirijarea şi administrarea de reţele şi asociaţii
o Formarea în tematica Dezvoltării Rurale
o Formularea şi dirijarea proiectelor de Dezvoltare
o Diversificarea şi inovarea produselor şi serviciilor locale
• Cunoaştere excelentă a aspectelor legate de dezvoltarea zonelor rurale în Europa, PAC şi FEADR
• Cunoştinţe cu privire la activităţile şi funcţionarea instituţiilor europene
• Cunoaşterea geografiei, culturii şi realităţii româneşti
• Bune abilităţi de comunicare şi sociale
• Excelente abilităţi de redactare
• Abilităţi reale de management, coordonare şi conducere
• Excelente capacităţi organizatorice şi atenţie la detalii
• Ierarhizarea prioritătilor, managementul timpului, planificarea programului de lucru
• Abilitatea de a realiza sarcini multiple şi de a se adapta într-un mediu rapid
• Abilitatea de rezolva proiecte complexe într-un interval de timp scurt
• Abilităţi în gândire şi creativitate cu privire la practica profesională
• Gândire analitică, atenţie la detalii, verificare riguroasă a datelor, meticulozitate, conştiinciozitate
• Gândire adaptabilă, capacitate de a învăţa şi a face faţă mediilor de lucru în schimbare rapidă, flexibilitate şi iniţiativă, capacitate de sinteză
• Nivel avansat de utilizare a pachetului Office
• Cunoştinţe – nivel avansat de limba română sau engleză
• Titlu universitar (Diplomă de licenţă, Diplomă de inginer)
• Formare complementară în Dezvoltare Rurală, Agronomie, Administrarea Fondurilor Europene, management de proiecte