Manager de produs -Servicii Mobile Prepaid

Telekom Romania Communications S.A.

28-11-2014 | EXPIRA LA 28-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
• Dezvolta, defineste si gestioneaza ofertele si produsele de prepaid care contribuie la cresterea preferintei consumatorului catre brand-ul Companiei precum si a cresterii profitabile pe segmentul rezidential.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Utilizeaza conceptele de marketing si informatii specifice pietei de comunicatii mobile pentru a crea conceptele de oferte/produse/servicii;
• Defineste obiectivele de afaceri, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare care construiesc experienta clientului in accesarea/ utilizarea ofertei;
• Realizeaza prezentari in diverse programe Office pentru a argumenta propunerile facute nivelelor decizionale din cadrul Companiei;
• Colaboreaza cu structurile de cercetare a pietei si analiza de business pentru a obtine si sintetiza informatii relevante care sa argumenteze propunerile de oferte/produse/servicii;
• Colaboreaza cu analistii de afaceri pentru realizarea impactului financiar al initiativelor propuse;
• Colaboreaza cu toate structurile relevante in definirea ofertelor/conceptelor de afaceri (Juridic, Financiar, Regementari etc.);
• Elaboreaza documentatia interna care sa descrie ofertele/produsele/serviciile propuse pentru a fi implementate de structurile de dezvoltare de produs impreuna cu cele tehnice din cadrul Companiei;
• Monitorizează evolutia performantei produsului (numar de utilizatori, venituri, profitabilitate, rata de utilizare, competitivitate, satisfacţia clienţilor) si gestioneaza proactiv diferentele fata de obiectivele propuse intial;
• Coordoneaza si ofera suport in toate activitatile de tip “Go-to-market”;
• Colaboreaza cu structurile de vanzari pentru realizarea informarilor si a argumentarilor de vanzari pentru noile oferte;
• Colaboreaza cu structurile de Comunicare si Startegie Marca, E-business si Comunicare pentru realizarea campaniilor de comunicare pentru noile oferte/produse/servicii;
• Monitorizeaza lansarile in productie a ofertelor;
• Testeaza produsele/ofertele lansate pentru a intelege experienta clientilor in utilizarea lor.


CERINTE

Studii:
• Studii superioare in: Marketing/ Telecommunicatii/ Statistica sau domenii conexe.

Experienţa în muncă:
• Cel putin 1-2 ani de experienta intr-o pozitie de manager de produs/proiect de brand;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Buna înţelegere a strategiilor si ofertelor din piata de comunicatii mobile;
• Deprinderi avansate in utilizare instrumentelor de marketing;
• Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing;
• Cunoştinţe de analiza afacerii;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner);
• Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project management;
• Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
• Gândire analitica;
• Foarte bune abilitaţi de comunicare;
• Foarte bune abilitaţi de prezentare;
• Bune abilitaţi organizatorice si de planificare intr-un mediu cu termene limita si presiune pentru obtinerea rezultatelor;
• Spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.