Manager de Produs Senior

ROMTELECOM

07-05-2014 | EXPIRA LA 06-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Monitorizeaza nevoile consumatorilor si activităţile concurentei, în vederea identificării oportunităţilor de piaţă şi a propunerilor de produse care sa fie adaptate cerintelor clientilor si competitive in raport cu ofertele concurentei;
• Dezvolta idei pentru noi servicii si campanii comerciale, le transpune în propuneri de valoare pentru clienţi, efectuează analize si studii de fezabilitate, furnizeaza informaţii pentru procesul de luare a deciziilor, din punct de vedere al oportunitatilor de comercializare, aplicabilitatii tehnice si costurilor;
• Contribuie la dezvoltarea Planului de lansare de noi servicii (1-3ani) si Planului anual de lansare a ofertelor comerciale, in conformitate cu directiile strategice ale companiei;
• Asigura managementul bazei de clienti / serviciilor / ofertelor comerciale de care este responsabil, pe intreaga durata a ciclului de viata a acestora, astfel incat sa fie maximizate veniturile si profitabilitatea, si totodata loialitatea clientilor;
• Furnizeaza informatii in vederea dimensionarii stocurilor de echipamente necesare furnizarii produselor sau initiativelor de produs pe care le administreaza; identifica echipamentele necesare pentru dezvoltarea de noi servicii şi coordoneaza impreuna cu Achizitiile măsurile necesare
• Concepe cerinte de business (BR) necesare departamentului IT pentru configurarea ofertelor comerciale in sistemele companiei.
• Ofera departamentului Comunicare cerintele si obiectivele comerciale pentru produsele si ofertele de care este responsabil, pe baza carorara acesta realizeaza campaniile de comunicare
• Contribuie la definirea sistemului de stimulente pentru forta de vanzari astfel incat sa asigure indeplinirea tintelor stablite prin planul comercial.
• Dezvolta si sustine sesiuni de instruire si prezentari de produs pentru educarea canalelelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor, ghid-ul de adresare a clientului, precum si avantajele competitive esentiale in raport cu competitia
• Asigura respectarea standardelor si recomandarilor de natura juridica, privind riscurile asociate lansarii de noi oferte si campanii comerciale si masurile necesare prevenirii si limitarii fraudelor si a facturilor neachitate.
• Coordoneaza lansarea de proiecte pilot pentru testarea ideilor de noi oferte comerciale.
• Furnizeaza managementului superior informatii, analize si studii de fezabilitate pentru definirea cerintelor si obiectivelor comerciale pe baza carora departamentele marcomm si de vanzari urmeaza sa-si stabileasca obiectivele detaliate


CERINTE

• Studii Universitare în domeniul Marketing/ Managementul Afacerilor/ Economie/ Tehnologie
• 3-5 ani în dezvoltarea produsului/ managementul proiectelor
• Gândire strategică şi abilităţi analitice;
• Orientare către client, gândire inovativă;
• Excelente abilităţi de planificare;
• Abilitatea de a prioritiza în mod simultan multiple proiecte şi de a lucra independent; abilitatea de a lucra cu termeni limită şi o bună performanţă într-un mediu de lucru dinamic;
• Abilităţi extraordinare de prezentare;
• Iniţiator, energic, orientare către rezultate;
• Excelentă cunoaştere a Microsoft Office, MS Project şi a limbii engleze.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...