Manager de produs operatiuni curente junior

BRD - Groupe Societe Generale

18-10-2013 | EXPIRA LA 17-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

In cadrul proiectelor destinate dezvoltarii si promovarii produselor/ofertelor destinate pietelor de care raspunde:
-Identifica nevoia de produse si servicii aferente diferitelor segmente de piata de care se ocupa
-Elaboreaza documentatia pentru implementarea, respectiv revizuirea produselor/serviciilor de care raspunde si obtine toate avizele necesare; precum si pentru produsele si procesele existente in functie de evolutia diferitelor medii (reglementare, concurentiale, etc)
-Initiaza si intervine in toate etapele procesului de realizare a proiectelor destinate dezvoltarii si promovarii produselor/ ofertelor destinate pietei de care raspunde
- Analizeaza periodic produsul/concurenta/segmentul tinta de care este responsabil (dpdv pret, functionalitati, distributie, promovare), prezinta raportul/analiza sefului ierarhic si face propuneri de ameliorare/repozitionare;
- Propune si participa la actiuni de marketing destinate cresterii gradului de echipare a clientilor/ gradului de activare a produselor gestionate / atragerii de noi clienti/ cresterii cotei de piata/ animarii pietei/produsului de care se ocupa;
- Participa la realizarea ofertelor comerciale din punct de vedere politica de preturi si a planurilor de afaceri aferente piata / produsul de care se ocupa;
- Actualizeaza/ elaboreaza suporturile de comunicare interne (instructiuni, argumentele pentru retea, etc), externe (brosuri,posta electronica, site Internet, Intranet, etc) ;
- Urmareste modificarile reglementare emise de Organismele abilitate legate de produsul / serviciul aflat in gestiune si asigura conformitatea acestora din urma cu reglementarile;
- Urmareste dezvoltarile pietei pentru a identifica oportunitatilor de a lansa noi produse / servicii sau noi functionalitati aferente celor existente;
- Realizeaza derularea proiectului din punct de vedere sistem in cooperare cu structurile implicate din Banca;
- Identifica, propune si dezvolta programe de loialitate / loializare
-Urmareste rezultatele privind functionarea programelor de loialitate/ parteneriatelor aflate in gestiune.
-Participa la proiecte transversale in care sunt implicate produsele/ serviciile aflate in gestiune;


CERINTE

Experienţă profesională:
-Cunostinte de marketing
-Cunoasterea instrumentelor informatice utile in activitatea profesionala
-Cunostinte generale despre sistemul bancar si in special legate de activitatea de operatiuni curente
-Cunostinte generale despre cadrul legislativ specific aferent
-Experienta in activitatea bancara pe piata persoanelor fizice/ in management de produse/ programe retentie clienti – avantaj
-Limba engleza/franceza – nivel mediu

Abilitati specializate:
-Capacitate de analiza si sinteza
-Organizare
-Comunicare scrisa si orala
-Lucrul cu baze de date

Eficacitate personala:
-Afirmare personala
-Dorinta de a invata si de a evolua

Eficacitate colectiva:
-Comunicare cu impact
-Empatie si implicare
-Cooperare in vederea actionarii
-Livrarea rezultatelor in termenele solicitate


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada derminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.