Manager de produs - Managementul si Dezvoltarea Produsului

Telekom Romania Communications S.A.

13-02-2017 | EXPIRA LA 15-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Organizeaza activitatile de management al produsului pentru portofoliile de Internet si Date Fixe din segmentul Comercial Business in vederea realizarii obiectivelor stabilite in Planul de Afaceri;.
•Coordoneaza activitatea de planificare produse Internet si Date Fixe asigurandu-se de succesul lansarii acestora si de management-ul ciclului de viata;
•Este responsabil cu implemenarea “Roadmap-ului” de produse Internet si Date Fixe asigurandu-se ca acesta este aliniat la directiile strategice ale companiei;
•Se asigura ca produsele din portofoliul alocat isi mentin pozitia in piata, corespund cerintelor clientilor din punct de vedere al pretului si performantei in toate segmentele de piata, si ca modificarea acestor caracteristici pentru a satisface anumite nevoi ale clientilor nu produce schimbari in pozitionarea acestora;
•Urmareste activitatile de implementare a produselor Internet si Date Fixe la client respectand planificarea efectuata si asigurandu-se ca stocurile sunt previzionate - in functie de evolutia cererii pe piata;
•Colaboreaza cu structurile tehnice, IT si financiare pentru a transpune cerintele comerciale in descrieri si specificatii detaliate de produs;
•Realizeaza activitatile de identificare a cerintelor de materiale si/sau echipamente necesare pentru dezvoltarea de noi produse Internet si Date Fixe şi colaboreaza impreuna cu structura de Managementul Aprovizionarii Romania pentru procurarea lor;
•Realizeaza dezvoltarea si revizuirea studiilor de fezabilitate in vederea propunerii unui plan de stabilire a preturilor pentru produsele Internet si Date Fixe conform strategiei de pret a companiei si asigura o previziune exacta a veniturilor;
•Realizeaza activitile de implementare a produselor Internet si Date Fixe în sistemele de Facturare & Asigurare prin inaintarea solicitarilor de schimbare (RFC) si prin confirmarea cerintelor de afaceri echipei RFC;
•Realizeaza activitatile de monitorizare a veniturilor clientilor, fidelizarea lor si profitabilitatea pe toata durata ciclului de viata a unui produs din aria sa de responsabilitate;
•Realizeaza indicatorii de profit si pierdere (P&L) pentru toate produsele Internet si Date Fixe din segmentul Business, pentru a se asigura ca acestia corespund cu planul de afaceri al companiei;
•Realizeaza activitatea de monitorizare a actiunilor concurentei si de efectuare a analizelor SWOT, în vederea identificării oportunităţilor de piaţă şi a propunerilor de produse care sa fie competitive şi aliniate la evoluţia pieţei din aria sa de responsabilitate;
•Cere periodic feedback de la canalele de vânzari cu scopul de a maximiza impactul şi a asigura disponibilitatea produselor de Internet si Date Fixe pe piaţa;
•Realizeaza activitatea de dezvoltare si sustinere a instruirilor si prezentarilor de produse Internet si Date Fixe pentru educarea canalelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor precum si diferentierea fata de competitie;
•Realizeaza activitatea de dezvoltare a instrumentelor de vanzari si de elaborare a altor documente legate de produs.


CERINTE

•Studii superioare de Marketing / Comerţ / Tehnic.

Experienţa în muncă:
•Experienţă în managementul produselor din piaţa de telecomunicatii – minim 2 ani
•Experienţă în managementul proiectelor - minim 2 ani

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Bune cunoştinţe tehnice în domeniul telecomunicaţiilor
•Bune cunoştiinţe financiare (analiză generală a profitabilităţii investiţiilor şi a studiilor de fezabilitate)
•Bune cunoştinţe în analizarea indicatorilor de calitate şi de performanţă
•Excelente abilităţi de planificare şi organizare
•Gândire strategică
•Flexibilitate
•Atitudine orientată spre client
•Orientare catre rezultate
•Gândire analitică
•Cunoştinţe avansate de utilizare suita Office: Word, Excel, Powerpoint.
•Cunoştinţe avansate de limba engleză.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.