Manager de Produs - Dezvoltare Voce si Pachete Voce & Date

ROMTELECOM

11-03-2014 | EXPIRA LA 10-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Creaza conceptul de produs/serviciu;
• Desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii;
• Colaborează cu strucuturile de vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie;
• Defineşte pentru fiecare produs/serviciu, nou sau imbunatatit – obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare – relevante;
• Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
• Se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină implementarea si lansarea noilor produse/oferte astfel:
• Colaboreaza strâns cu toate structurile relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii, imbunatatirile produsului/serviciului, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare;
• Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului, coordonând eforturile toate departamentele relevant, implicate in aceasta activitate;
• Oferă suport continuu pentru structurile implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri;
• Gestionează proactiv produsele/serviciile adresate clientilor rezidentiali pe durata ciclului lor de viata, in directia indeplinirii obiectivelor generale (si specifice) ale companiei:
• Monitorizează evolutia performantei produsului (numar de utilizatori, venituri, profitabilitate, rata de utilizare, competititate, satisfacţia clienţilor);
• Proceseaza informatiile interne si externe asupra performantelor produselor/serviciilor si propune actiuni corespunzatoare.


CERINTE

• Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe
• Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor)
• Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii;
• Buna înţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii;
• Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project management;
• Deprinderi avansate in utilizare instrumentelor de marketing;
• Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing;
• Cunoştinţe de analiza afacerii;
• Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner);
• Cunoştinţe avansate de limba engleza;
• Gândire analitica;
• Foarte bune abilitaţi de comunicare;
• Orientare spre detalii si orientare catre rezultate;
• Excelente abilitati de prezentare;
• Bune abilitaţi organizatorice si de planificare;
• Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita;
• Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...