Manager de Produs - Dezvoltare Produse TV

ROMTELECOM

07-07-2014 | EXPIRA LA 06-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Crearea conceptului de produs/serviciu:
Obţine informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor/serviciilor viitoare;
Desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii
Colaborează cu departamentele de cercetare/vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie;
Defineşte pentru fiecare produs/serviciu, nou sau imbunatatit, obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare
Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus
Elaboreaza specificatiile („Foaia de specificatii”) pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
Implementarea si lansarea: se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină lansarea noilor produse/oferte;
Colaboreaza cu toate departamentele relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii, imbunatatirile produsului/serviciului, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare;
Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului, coordonând eforturile toate departamentele relevante, implicate in aceasta activitate
Oferă suport continuu pentru departamentele implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri


CERINTE

Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe
Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor)
Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii
Cunoştinţe de Project management
Deprinderi de utilizarea instrumentelor de marketing
Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing
Cunoştinţe de analiza afacerii
Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner)
Cunoştinţe avansate de limba engleza atat in scris cat si oral, inclusiv capacitatea de a sustine prezentari de afaceri
Gândire analitica
Abilitatea de a lucra eficient in echipe multifuncţionale
Foarte bune abilitaţi de comunicare orala si scrisa
Orientare spre detalii; abilitaţi in finalizarea sarcinilor in termen; abilitaţi in desfăşurarea activităţii cu minim de supraveghere; obţinerea de rezultate in situaţia de implicare in mai multe proiecte simultan;
Abilitatea de a procesa si prezenta lucrurile intr-o maniera clara;
Abilitaţi organizatorice si de planificare si stabilire a prioritatilor.
Abilitatea de a prelua iniţiativa, abilitatea de a identifica si rezolva problemele, abilitatea de a evalua rezultatele
Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita
Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client
Abilitatea de invatare rapida si de a arata creativitate si originalitate
Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...