Manager de Produs

ROMTELECOM

10-09-2013 | EXPIRA LA 10-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta si monitorizeaza idei de produse, le transpune in propuneri de valoare pentru clienti si efectueaza studii de fezabilitate, in scopul de a furniza informatii viabile pentru procesul de luare a deciziilor, din punct de vedere al costurilor, al aplicabilitatii tehnice si de comercializare;
Dezvolta “Roadmap-ul” de produse astfel incat sa fie aliniat cu directiile strategice ale companiei;
Lucreaza impreuna cu organizatia tehnica pentru a transpune cerintele comerciale in descrieri si specificatii detaliate de produs;
Identifica materialele / echipamentele necesare pentru dezvoltarea de noi produse si coordoneaza impreuna cu Achizitiile masurile necesare pentru procurarea lor;
Dezvolta si revizuieste studiile de fezabilitate in vederea propunerii unui plan tarifar aliniat cu strategia de preturi a companiei si asigurarii unei estimari corecte a veniturilor;
Asigura implementarea in sistemele de facturare & furnizare prin depunerea cererilor de schimbare (RFC) si prin confirmarea cerintelor de afaceri, echipei RFC;
Furnizeaza informatii in vederea dimensionarii stocurilor de echipamente necesare furnizarii produselor sau initiativelor de produs pe care le administreaza.
Asigura managementul produselor / serviciilor pe intreaga durata a ciclului de viata astfel incat sa fie maximizate veniturile si profitabilitatea, si totodata loialitatea clientilor;
Informeaza periodic Consiliul de Dezvoltare de Produse despre statusul si disponibilitatea de a lansa noi produse;
Monitorizeaza activitatile concurentei, efectueaza analiza SWOT, in vederea identificării oportunitatilor de piata si a propunerilor de produse care sa fie competitive si aliniate la evolutia pietei;
Cere periodic feedback de la canalele de vanzari in scopul de a maximiza impactul si a asigura disponibilitatea produselor pe piata.
Dezvolta si sustine instruire si prezentari de produs pentru educarea canalelelor de vanzari despre optiunile si beneficiile produselor precum si diferentierea fata de competitie
Dezvolta instrumente de vanzari si alte documente legate de produs cum ar fi: povesti de success, “white-papers”.
Asigura suport reprezentantilor de vanzari in a raspnde solicitarilor primite de la clienti si livreaza informatii legate de produs clientilor existenti astfel incat vanzarea sa fie incheiata cu success.
Asigura suport pe partea de piata si produse pentru evenimentele publice (conferinte, targuri, seminarii, etc) la care participa Romtelecom
Rapotare saptamanala, lunara, trimestriala si anuala pe activitati si produse.


CERINTE

Studii superioare de Marketing / Comercial / Tehnic.
Experienţă in marketing tehnic si / sau vanzari in industria de telecomunicatiiExperienta in management de produsExperienta de lucru anterioara in tehnologii de internet, date si / sau ITC este considerata un avantaj
Cunostintele de IT&C, telecomunicatii si financiare sunt considerate un avantaj.
Experienta relevanta in management de produs
Cunostinte avansate de limba engleza (min. nivelul de afaceri)
Orientare spre client si profit
Proactiv
Spirit de echipa
Cunostiinte financiare (analiza generala a profitabilitatii investitiilor si a studiilor de fezabilitate)
Cunostinte tehnice in domeniul telecomunicatiilor
Foarte bune aptitudini de operare pe calculator (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Project)
Cunostinte relevante in analizarea indicatorilor de calitate si de performanta
Gandire analitica
Preocupare pentru exactitate
Cunoasterea organizatiei si adaptabilitate
Comunicativ


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...