MANAGER DE CONTRACT

APACANALILFOV

10-04-2012 | EXPIRA LA 10-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea generala si monitorizarea contractului / contractelor de lucrari / servicii / furnizare echipamente aferente Proiectului, de care este responsabil;
- Participa la evaluarea ofertelor tehnice si financiare primite, facand parte din comisia de licitatie aferentain conformitate cu prevererile OUG 34/2006;
- Monitorizeaza indeplinirea de catre contractori a obligatiilor asumate in conformitate cu termenii de referinta (documentatia de atribuire) aferenti contractului de care este responsabil si face raportari referitoare la modul in care Contractorii respecta programul, la calitatea serviciilor prestate, precum si diligenta depusa in realizarea sarcinilor;
- Participa la toate intalnirile tematice aferente contractului / contractelor de care este responsabil;
- Participa la receptia preliminara si finala a lucrarilor de investitii ale Proiectului;
- Atesta realitatea lucrarilor / serviciilor mentionate in facturile remise de catre contractori, certifica, aceste facturi insotite de documentele justificative
- Asigura evidenta tuturor documentelor si a corespondentei legate de contractul pe care il are in responsabilitate, fiind, in acelasi timp, si punct de contact pentru orice activitate aferenta acestuia;
- Elaboreaza si transmite rapoartele sau orice documente solicitate aferente contractului / contractelor de care este responsabil;
- Asigura schimbul de informatii intre OI, AM, contractori, etc in ceea ce priveste contractul / contractele de care este responsabil;


CERINTE

- Nivel de studii: studii superioare finalizate cu diploma de licenta Inginer/Subinginer constructii civile si industriale, sau cu diploma de licenta Inginer/Subinginer instalatii pentru constructii, sau cu diploma de licenta Inginer inginerie sanitara si protectia mediului;
- Specializari: in domeniul proiectelor de investitii finantate din surse externe (management de proiect);
- Minim 3 ani vechime in specialitate in domeniul alimentari cu apa si canalizari, proiectare si/sau executie;
- Minim 1 an experienta in derularea de contracte finantate din fonduri europene si nationale;
- Cunostinte privind legislatia nationala si europeana in domeniul serviciilor de apa/apa uzata, mediu, achizitii publice conform procedurilor OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Bune cunostinte privind eligibilitatea cheltuielilor in cadrul proiectelor finantate din fonduri externe;
- Cunostinte operare PC: pachet Office; software specific.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitate principala - captarea, tratarea si distributia apei.