MANAGER COMUNICARE

NETBRIDGE DEVELOPMENT

29-08-2007 | EXPIRA LA 28-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza activitatea departamentului de comunicare
- concepe si implementeaza strategia de relatii publice, atat la nivelul companiei, cat si al serviciilor specifice
- concepe si implementeaza strategia de comunicare online
- realizeaza comunicatele de presa in raport cu strategia de comunicare
- intretine relatia cu mass-media
- concepe si transmite newsletterele pentru serviciile specifice


CERINTE

- studii superioare finalizate
- absolvirea unor cursuri de specializare in domeniu constituie un avantaj
- experienta similara, relevanta in domeniu, de minim 3 ani
- experienta in coordonarea activitatii de comunicare a unei companii
- limba engleza – nivel avansat
- usurinta in utilizarea calculatorului (MS Office: Word, Excel, PowerPoint) si a internetului
- foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si interrelationare
- initiativa, dinamism, spirit organizatoric si de echipa.


BENEFICII OFERITE

• pachet salarial motivant
• oportunitati de dezvoltare profesionala
• bonusuri in functie de realizari


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem parte a grupului american de investitii New Century Holdings, unul dintre cei mai importanti investitori straini din Romania si avem o experienta de peste 6 ani Suntem parte a grupului american de investitii New Century Holdings, unul dintre cei mai importanti investitori straini din Romania si avem o experienta de peste 6 ani în crearea de oportunitati pentru folosirea la maximum a internetului in Romania.

Ne propunem sa fim permanent in avangarda tendintelor pietei si a asteptatrilor clientilor nostri actuali sau potentiali

Suntem o echipa tanara care isi propune sa creasca valoarea companiei prin dezvoltarea de proiecte online si offline de calitate, bazandu-ne pe standardul ridicat al pregatirii noastre si totodata pe abordarea profesionista a managementului companiei.

Cultura noastra organizationala isi propune:

- sa ofere posibilitari de dezvoltare profesionala ;

- sa extinda gradul de participare a angajatilor in procesul de luare a deciziilor ;

- sa se sprijine in mai mare masura pe spiritul de echipa si pe recunoasterea contributiei individuale la efortul colectiv ;

- sa stimuleze respectul reciproc între manageri si subordonatii lor.