MANAGER CLINICA

AIS PRODIMPEX

09-11-2012 | EXPIRA LA 11-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

ATRIBUTIILE SPECIFICE MANAGERULUI DE CLINICA
1. Asigura si urmareste prelungirea prin incheierea anuala a contratelor de furnizare servicii medicale cu casele de asigurari, pregateste documentatia necesara prelungirii acestora sau introducerii unor servicii noi in contracul de furnizare servicii medicale cu casele de asigurari
2. Se ocupa de organizarea si intrunirea Consiliului medical-farmaceutic in perioadele prestabilite si se asigura de participarea corpului medicilor si farmacistilor la intalnirile Consiliului medical – farmaceutic pe care le conduce
3. Intocmeste tematica de discutie, problemele ce se vor dezbate, elaboreaza si imbunatateste conceptul si politica activitatii ce vor fi prezentate si discutate in cadrul Consiliului medical
4. Urmareste si se implica activ in realizarea targeturilor si obiectivelor stabilite in politica planurilor de dezvoltare stabilite cu Presedintele grupului
5. Se ingrijeste de realizarea, intocmirea si depunerea la timp a raportarilor lunare care se depun la casa de asigurari pt serviciile medicale furnizate in baza contractului de furnizare servicii medicale cu casa de asigurari
6. Tine in peramanenta relatia directa de comunicare cu medicii in vederea cunoasterii, problemelor, nevoilor si propunerilor pe care corpul medical le au cu privire la activitatea pe care o desfasoara in cadrul clinicii
7. Propune si prezinta Presedintelui în vederea aprobarii: numarul de personal, pe categorii si locuri de munca stabileste programul de evaluare a personalului, criteriile de angajare
8. Pastreaza actualizat la zi dosarul de angajare cu toate avizele si documentele necesare fiecarei categorii profesionale de profil medical
9. Ia masurile necesare, potrivit dispozitiilor legale si contractului colectiv de munca aplicabil, pentru asigurarea conditiilor corespunzatoare de munca, prevenirea accidentelor si îmbolnavirilor profesionale
10. Participa la elaborarea regulamentului de organizare si functionare, regulamentului intern si organigramei activitatii clinicii, procedurile de lucru specific fiecarui post in parte
11. Analizeaza, masurile pentru dezvoltarea si îmbunatatirea activitatii clinicii, în concordanta cu nevoile de servicii medicale ale pacientilor, dezvoltarea serviciilor medicale noi , implementarea tehnologiei, echipamentelor si aparaturii medicale noi, ghidurilor si protocoalelor de practica medicale;
12. Propune spre aprobare Presedintelui si urmareste implementarea de masuri organizatorice privind îmbunatatirea calitatii actului medical si a modului de desfasurare a activitatii, conform prevederilor legale în vigoare
13. Intocmeste, informari periodice lunare, trimestriale si anuale cu privire la realizarile clinicii, pe care le analizeaza cu departamentul financiar contabil, urmând sa le prezinte Presedintelui.
14. Participa la negocierea contractele de furnizare de servicii medicale cu casele de asigurari de sanatate, în conditiile legii si la negocierea contractelor comerciale derulate de clinica cu tertii
15. Participa, lunar sau ori de câte ori este nevoie, la sedintele de bilant sau orice alte sedinte/intalniri ce se vor organiza in scopul imbunatatirii activitatii
16. Intocmeste, fundamenteaza si prezinta spre aprobare Presedintelui planul anual de achizitii, lista investitiilor si a lucrarilor de reparatii curente si capitale care urmeaza sa se realizeze într-un exercitiu financiar, si raspunde de realizarea acestora;
17. Face propuneri privind structura organizatorica, reorganizarea, restructurarea si orice schimbari pe care le considera oportune in vederea imbunatatirii activitatii
18. Raspunde în fata Presedinteluipentru îndeplinirea atributiilor care îi revin;


CERINTE

PREGATIRE SI EXPERIENTA
NIVEL DE STUDII:studii superioare-licentiat al Facultatii de Medicina
CURSURI DE PREGATIRE:medicale de specialitate, management, finante,legislatie
EXPERIENTA:- IN SPECIALITATE: minim 5 ani
- PE POST: minim 3 ani
CUNOSTINTE NECESARE:-Medicale de specialitate;
- Cunostinte de management
- Microsoft Office
- Cunostinte minime de contabilitate primara
- Cunoasterea legislatiei in domeniu
ABILITATI SI DEPRINDERI NECESARE:- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare
- Aptitudini de calcul
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
- Abilitati de negociere
CERINTE PENTRU EXERCITARE:- Inteligenta de nivel superior
- Spirit organizatoric
- Echilibru emotional
- Capacitate de a evalua si a lua decizii
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenta mare la stres
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE:gandire strategica, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea si dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate,conducerea si controlul oamenilor, ambitie, incredere in sine, activism, energie,fluenta verbala.


DESCRIEREA FIRMEI

AIS GRUP este un grup de firme din sfera medical farmaceutica , ce s-a infiintat din anul 1991 si acopera prin domeniile sale de activitate cel de productie substante chimico-farmaceutice, distributie medicamente prin depozit si farmaciile proprii, serviciilor medicale, laborator analize medicale si consultanta IT. Ca producator de substante chimico-farmaceutice, prin firma AIS & A PRODIMPEX, ne-am definit activitatea in producerea unor materii prime ce se adreseaza industriei farmaceutice, producatorilor de medicamente, producatorilor de acumulatori, baterii, vopseluri, sticlarie.Activitatea de productie este specializata in producerea : Carbonat de Calciu farmaceutic, Sulfat de Bariu farmaceutic si precipitat, Fosfat dicalcic, Sulfat de Magneziu farmaceutic si tehnic, Fosfat de Zinc, Lactat de Magneziu, Carbonat bazic de Magneziu, Monoclor acetat de Sodiu.Pe langa activitatea de productie, prin domeniul de activitate al celorlate firme asiguram prin AIS PRODIMPEX S.R.L.din anul 1991 activitatea de depozit farmaceutic si distributie de medicamente in retelele de farmacii deja existente si vanzarea directa de medicamente in farmaciile proprii. Postul este ofertat de firma AIS CLINICS & HOSPITAL societate cu profil medical infiintata in 2009 avand servicii medicale prin cele 19 specialitati medicale pe care le are la dispozitie.Pe piata serviciilor medicale suntem prezenti din 2004 prin firma AIS CLINIC, dupa care din 2009 in urma investitiilor si dezvolatarii activitatii functionam sub o titulatura noua ca AIS CLINICS & HOSPITAL intr-o clinica noua, moderna cu aparatura si dotari de ultima generatie in cadrul careia functioneaza si o baza de recuperare medicala unde se desfasoara activitatea specifica de recuperare medicala.Un alt serviciu nou dezvoltat in portofoliul de servicii puse la dispozitie este cel de estetica unde se efectueaza proceduri specifice de epilare, rejuvenare , fotoregenerare , remodelare corporala , hidradermaabraziune, hidromasaj terapeutic/relaxare , masaj terapeutic / relaxare.Din 2011 functionam si cu serviciu de analize medicale pe care le putem efectua in laboratorul propriu.