MANAGER CLINICA

AIS PRODIMPEX

17-07-2015 | EXPIRA LA 19-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

ATRIBUTIILE SPECIFICE MANAGERULUI DE CLINICA
1. Asigura si urmareste prelungirea prin incheierea anuala a contratelor de furnizare servicii medicale cu casele de asigurari, pregateste documentatia necesara prelungirii acestora sau introducerii unor servicii noi in contracul de furnizare servicii medicale cu casele de asigurari
2. Se ocupa de organizarea si intrunirea Consiliului medical-farmaceutic in perioadele prestabilite si se asigura de participarea corpului medicilor si farmacistilor la intalnirile Consiliului medical – farmaceutic pe care le conduce
3. Intocmeste tematica de discutie, problemele ce se vor dezbate, elaboreaza si imbunatateste conceptul si politica activitatii ce vor fi prezentate si discutate in cadrul Consiliului medical
4. Urmareste si se implica activ in realizarea targeturilor si obiectivelor stabilite in politica planurilor de dezvoltare stabilite cu Presedintele grupului
5. Se ingrijeste de realizarea, intocmirea si depunerea la timp a raportarilor lunare care se depun la casa de asigurari pt serviciile medicale furnizate in baza contractului de furnizare servicii medicale cu casa de asigurari
6. Tine in peramanenta relatia directa de comunicare cu medicii in vederea cunoasterii, problemelor, nevoilor si propunerilor pe care corpul medical le au cu privire la activitatea pe care o desfasoara in cadrul clinicii
7. Propune si prezinta Presedintelui în vederea aprobarii: numarul de personal, pe categorii si locuri de munca stabileste programul de evaluare a personalului, criteriile de angajare
8. Pastreaza actualizat la zi dosarul de angajare cu toate avizele si documentele necesare fiecarei categorii profesionale de profil medical
9. Ia masurile necesare, potrivit dispozitiilor legale si contractului colectiv de munca aplicabil, pentru asigurarea conditiilor corespunzatoare de munca, prevenirea accidentelor si îmbolnavirilor profesionale
10. Participa la elaborarea regulamentului de organizare si functionare, regulamentului intern si organigramei activitatii clinicii, procedurile de lucru specific fiecarui post in parte
11. Analizeaza, masurile pentru dezvoltarea si îmbunatatirea activitatii clinicii, în concordanta cu nevoile de servicii medicale ale pacientilor, dezvoltarea serviciilor medicale noi , implementarea tehnologiei, echipamentelor si aparaturii medicale noi, ghidurilor si protocoalelor de practica medicale;
12. Propune spre aprobare Presedintelui si urmareste implementarea de masuri organizatorice privind îmbunatatirea calitatii actului medical si a modului de desfasurare a activitatii, conform prevederilor legale în vigoare
13. Intocmeste, informari periodice lunare, trimestriale si anuale cu privire la realizarile clinicii, pe care le analizeaza cu departamentul financiar contabil, urmând sa le prezinte Presedintelui.
14. Participa la negocierea contractele de furnizare de servicii medicale cu casele de asigurari de sanatate, în conditiile legii si la negocierea contractelor comerciale derulate de clinica cu tertii
15. Participa, lunar sau ori de câte ori este nevoie, la sedintele de bilant sau orice alte sedinte/intalniri ce se vor organiza in scopul imbunatatirii activitatii
16. Intocmeste, fundamenteaza si prezinta spre aprobare Presedintelui planul anual de achizitii, lista investitiilor si a lucrarilor de reparatii curente si capitale care urmeaza sa se realizeze într-un exercitiu financiar, si raspunde de realizarea acestora;
17. Face propuneri privind structura organizatorica, reorganizarea, restructurarea si orice schimbari pe care le considera oportune in vederea imbunatatirii activitatii
18. Raspunde în fata Presedinteluipentru îndeplinirea atributiilor care îi revin;


CERINTE

PREGATIRE SI EXPERIENTA
NIVEL DE STUDII:studii superioare-licentiat al Facultatii de Medicina
CURSURI DE PREGATIRE:medicale de specialitate, management, finante,legislatie
EXPERIENTA:- IN SPECIALITATE: minim 5 ani
- PE POST: minim 3 ani
CUNOSTINTE NECESARE:-Medicale de specialitate;
- Cunostinte de management
- Microsoft Office
- Cunostinte minime de contabilitate primara
- Cunoasterea legislatiei in domeniu
ABILITATI SI DEPRINDERI NECESARE:- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare
- Aptitudini de calcul
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
- Abilitati de negociere
CERINTE PENTRU EXERCITARE:- Inteligenta de nivel superior
- Spirit organizatoric
- Echilibru emotional
- Capacitate de a evalua si a lua decizii
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenta mare la stres
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE:gandire strategica, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea si dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate,conducerea si controlul oamenilor, ambitie, incredere in sine, activism, energie,fluenta verbala.


DESCRIEREA FIRMEI

AIS GRUP-AIS PRODIMPEX este o companie medical farmaceutica infiintata in anul 1991 ce reuneste un grup de firme ce activeaza in domeniu medical farmaceutic.
Obiectul de activitate al grupului de firme il reprezinta productia substante chimice ce intra in necesarul companiilor producatoare de medicamente.Un alt obiect de activitate il reprezinta distributia de medicamente in retelele de farmacii deja existente si vanzarea directa de medicamente in farmaciile proprii.Firma Ais ofera din 2004 prin compania sa AIS CLINIC servicii si analize medicale complete in : Endocrinologie,Hematologie,Oncologie,Oftalmologie,ORL,Neurologie,Obstretico-ginecologie,Pediatrie,Urologie,Medicina Interna,Ortopedia,Deramato-Venerologie,Psihiatrie,Boli nutritie si Diabet zaharat,Gastroentorologie,Cardiologie,Reumatologie,Balneofizioterapie,Medicina muncii,Medicina de familie