Manager Channel Management

UPC Romania S.A.

06-10-2014 | EXPIRA LA 05-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta planuri de actiune specifice pentru canalele de vanzari in vederea atingerii obiectivelor de performanta pentru fiecare canal;
Are ca obiectiv cresterea vanzarilor si a veniturilor pentru toate canalele de vanzari, identificand si calificand oportunitatile aparute, prin dezvoltarea unor programe detaliate pentru a implementa oportunitatile identificate, incluzand standardele de performanta si monitorizarea implementarii;
Realizarea saptamanala a rapoartelor de forecast, pipeline si a rapoartelor de activitate pentru fiecare canal;
Participa la revizuirile lunare impreuna cu Managerii de Vanzari si Product Management pentru a se asigura ca activitatea canalelor si pipeline revenue ating obiectivele stabilite pe produs, regiune/ oras. Identifica orice trend negativ care poate impacta veniturile si propune solutii de rezolvare. Realizeaza analiza punctelor negative si a oportunitatilor si propune directii in vederea evitarii aspectelor negative si materializarii oportunitatilor;
Dezvolta propuneri in vederea ajustarii politicilor comerciale (scheme de comisionare, tarife, oferte regionale, initiavite specifice pentru produse) si pentru atingerea obiectivelor de vanzari pe baza unor business case-uri specifice;
Creaza si mentine planuri de actiune pentru fiecare canal si le revizuieste lunar/ semestrial;
Dezvolta si mentine fluxul de comunicare intre echipele de marketing, Product Management si echipele de executie ale canalelor de vanzari.
Realizarea rapoartele pentru activitatea canalelor de vanzari- de calitate, in termenele de timp agreate si relevante;
Urmareste calitatea business planurilor realizate si implementarea lor.


CERINTE

Abilitatea de a dezvolta si executa business planuri pentru canalele de vanzari;
Abilitati in evaluarea financiara a eficientei canalelor de vanzari, capabil sa calculeze si sa interpreteze indicatorii de P&L pentru fiecare canal si costurile/ vanzare;
Abilitati foarte bune de project management si capacitatea de a lucra intr-un mediu cross- functional;
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa si abilitati foarte bune de prezentare;
Abilitati foarte bune de organizare si precizie; respecta termenele limita si procedurile si regulamentele companiei; abilitati de focusare si multitasking;
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate;
Orientat spre rezultate si clientii interni/externi; rezolva problemele si obstacolele care pot aparea in activitate;
Abilitati excelente in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, MSProject);
Cunostinte comerciale si financiare;
Cunoasterea avansata a limbii engleze
Studii superioare;
Minim 2-3 ani experienta in channel management pe o pozitie manageriala/ specialist senior intr-o companie cu un domeniu de activitate similar.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.