Job expirat
Vivien Kondor Studio este un centru de infrumusetare nou deschis in zona de nord,zona Aviatiei,10 minute de mers pe jos de la statia de metrou Aurel Vlaicu.Candidatul ideal:
- este foarte organizat, serios si punctual.
- este optimist, comunicativ si energic
- e motivat de dorinta de a reusi
- isi doreste sa invete si sa-si imbunatateasca abilitatile
- este proactiv avind o atitudine orientata catre satisfacerea necesitatilor clientilor
- experienta in domeniul de minim 3 ani constituie un avantaj
Din punct de vedere al cunostintelor profilul candidatului ideal se prezinta astfel:
-cunostinte de marketing,experienta in domeniu,promovarea centrului de infrumusetare.
- cunoasterea limbii engleze este obligatoriu
- cunostinte foarte bune de utilizare al pachetului MS Office;
- cunostinte de utilizare pc, internet (retele sociale, email)
- cunostinte de utilizare a unui soft de gestiune a programarilor
- cunostinte de utilizare a casei de marcat si sitemului de incasare POS
- cunostinte de contabilitate si gestiune primara (facturi, inventar, fise de magazie, registrul de incasari si plati, elte registre de evidenta)
- propune si participa activ la realizarea de oferte, promotiiDescrierea jobului:
Manager salon infrumusetare Vivien Kondor Studio
-prezentarea recomandarilor-conditie eliminatorie pentru post
-experienta ca manager intr-un centru de infrumusetare,conditie eliminatorie pentru post
- Capacitatea de a administra un salon de infrumusetare
- Relatii clienti si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta
- Atragerea de clienti prin intermediul tuturor canalelor
- Asigura buna functionare a salonului
- Gestionarea rezervarilor/programarilor / pentru clienti si invitatii salonului;
- Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita
- Servicii de protocol ( servirea clientului)
- Supravegheaza realizarea serviciilor in cadrul salonului in bune conditii si se implica in cresterea calitatii acestora
Contabilitate si gestiune primara
- Emiterea si incasarea facturilor aferente serviciilor salonului
- Inventarierea si evidenta stocurilor
- Utilizarea casei de marcat si a POS
- verificarea stocului si realizarea de comenzi la furnizori
- receptia marfii si etichetarea produselor
Activitate de birou
- Indosarierea documentelor
- Tehnoredactarea documentelor
- Organizarea documentelor
- Realizarea diverselor rapoarte necesare conducerii firmei
Limba engleza nivl avansat.
Alte limbi constituie avantaj:italiana,spaniola,etc
Experienta intr-un centru de infrumusetare
experienta in marketing,promovare,servicii SEO constituie avantaj.
Beauty salon,yoga studio