Manager Campanii Digitale

UPC Romania S.A.

16-11-2015 | EXPIRA LA 16-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Pornind de la obiectivele strategice ale departamentului Online, propune strategia de comunicare si resursele necesare pentru atingerea obiectivele propuse (trafic generat, leaduri colectate, vanzari, etc).;
• Se asigura ca strategia de comunicare online este aliniata cu strategia companiei de comunicare;
• Monitorizeaza campaniile de comunicare online ale competitiei si reactiile utilizatorilor pentru a identifica noi oportunitati de comunicare online.;
• Se ocupa de planificarea campaniilor de comunicare online, astfel incat obiectivele de tranzactii online sa fie realizate;
• Furnizeaza previziuni de click-uri/actiuni generate pentru fiecare campanile derulata;
• Colaboreaza cu colegii din alte departamente (Base Management, Product Management, Customer Operations etc) pentru a identifica segmentele de clienti potrivite pentru ofertele online;
• Elaboreaza brief-uri pentru campaniile planificate, le transmite agentiei si raspunde de executarea lor conform planului si de rezultatele livrate;
• Coordoneaza agentia de media, in scopul atragerii pe site a unui trafic de calitate.
• Responsabil de gestionarea si monitorizarea bugetului de comunicare online;
• Responsabil cu monitorizarea si coordonarea campaniilor de performance marketing;
• Deruleaza experimente de tip AB sau MVT testing.
• Se asigura ca toate campaniile digitale sunt corect track-uite in Google Analytics si Adobe Analytics (ID campanie, ID canale folosite, ID publisher, etc).
• Optimizeaza permanent campaniile media online, segmentele targetate, continutul si formatul newsletter-elor pentru a obtine cele mai bune rate de raspuns.
• Responsabil de dezvoltarea canalului de Affiliate Marketing.


CERINTE

• Studii superioare finalizate;
• Minim 3 ani experienta de marketing online;
• Experienta in implementare campanii performance marketing (PPC – Google Adwords, Google Display Network, Facebook Ads)
• Preferabil experienta in agentie digitala si in implementarea de campanii interactive;
• Limba engleza avansat;
• Pachetul Microsoft Office- la nivel avansat;
• Preferabil cunostinte de Photoshop pentru realizarea materialelor de comunicare online;
• Abilitati de prezentare;
• Orientare catre rezultat;
• Creativitate;
• Etica si valori.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.