Manager Callcenter

SC CALLBOX TELECOM SRL

12-06-2008 | EXPIRA LA 18-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura buna derulare a activitatii administrative a companiei
- Realizeaza bugetul stabilit împreuna cu Directorul Genereal
- Responsabil pentru construirea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti
- Dezvoltarea companiei prin dezvoltarea afacerilor existente precum si lansarea de noi afaceri


CERINTE

- Absolvent (a) de studii superioare
- Experienta in domeniul call center
- Experienta manageriala
- Cunostinte financiare/legislative pt. conducerea unei companii
- Operare calculator: MS Office
- Calitati de lider
- Limba straina: engleza scris si vorbit
- Excelente abilitati de comunicare
- Capacitate de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini simultan
- Spirit de echipa


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru dinamic, profesionist
- Conditii de munca excelente
- Program de lucru flexibil
- Salariu competitiv
- Bonusuri si premii specifice companiilor


DESCRIEREA FIRMEI

Callbox Telecom activeaza in domeniul telecomunicatiilor, furnizand o gama larga de solutii de externalizare a serviciilor de relatii cu clientii. Callbox Telecom se bazeaza pe o echipa dinamica cu o mare experientra in domeniul relatiilor cu clientii.