Manager Call Center

Skin Media SRL

17-07-2007 | EXPIRA LA 16-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea activitatii call center;
- Capacitatea de a rezolva telefonic cererile clientilor;
- Rezolvarea rapida a situatiilor-problema;
- Capacitatea de organizare si de stabilire a prioritatilor.


CERINTE

- Persoana flexibila, rezistenta la stres;
- Foarte bun spirit de organizare;
- Abilitati de comunicare;
- Cunostinte operare PC;
- Cunostinte foarte bune de limba engleza.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant;
- Mediu de lucru placut;
- Masa asigurata.


DESCRIEREA FIRMEI

Prezenta pe piata din anul 2000, Skin este o companie de distributie pe piata IT, importatoare a unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei. Gama de produse importata si distribuita de Skin cuprinde: Leadtek, MSI, GeCube, Geil, Tagan, Altec Lansing, AG Neovo, Iriver, Trekstor.