Manager Calitate

eMAG.ro

13-03-2007 | EXPIRA LA 12-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-mentine si imbunatateste sistemul de management de calitate implementat;
-actualizeaza si dezvolta procedurile de lucru existente in organizatie;
-crearea de noi proceduri de lucru, pregatirea standardelor interne de calitate (proceduri de lucru, reguli de lucru, standarde) si urmarirea si asigurarea aplicarii acestora;
-se asigura de veridicitatea si acuratetea tuturor datelor cu privire la calitate si colaboreaza cu alte departamente pentru pregatirea rapoartelor cu privire la mentinerea sau imbunatatirea calitatii;


CERINTE

-absolvent studii universitare de preferat in domeniul tehnic sau economic;
-minim 2 ani intr-o pozitie similara;
-unostinte generale privind Implementarea sistemului MQ;
-cunostinte specifice ale Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001 si al Mediului ISO 14000, cunostinte privind proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii conform seriei de standarde SR EN ISO 9000/2001;
-limba engleza fluent;
-cunostinte de operare pe calculator si MS Office;
-capacitate organizatorica si de planificare;


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de 25.000 de vizitatori in fiecare zi.