Job expirat
- Recrutarea personalului din subordine.
- Instruirea şi supervizarea personalului din restaurant în aplicarea procedurilor de lucru, a normelor igienico-sanitare, de protectie a muncii.
- Realizarea obiectivelor de vanzari
- Determinarea necesarului de aprovizionare şi întocmirea comenzilor pentru cafenea, mentinerea relatiilor cu furnizorii.
- Supravegherea procesului de aprovizionare, întocmirea şi verificarea documentelor specifice.
-Urmărirea gestiunii stocurilor de marfa şi a vânzărilor şi întocmirea de rapoarte specifice, inventare, etc
- Verificarea costurilor si a cheltuielilor.
- Interantiunea cu clientii si luarea in considerare a parerilor acestora, rezolvarea cu promptitudine a plangerilor şi a nemultumirilor acestora.
- Reprezinta imaginea cafenelei.
- Persoană cu initiativa si atitudine, experienta relevanta in management si administrare cafenea;
- Persoană organizată şi ordonată, spirit de observaţie si initiativa;
- Abilitati de lucru cu clientii, lucrul in echipa, loial(a), consecvent(a), aptitudini de comunicare;
- Abilitaţi de management al echipei şi comunicare;
- Memorie vizuală foarte buna, spirit de observatie si atentie la detalii ;
- Discretie, corectitudine, amabilitate, promptitudine;
- Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj;
- Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);
- Disponibilitate pentru program prelungit.
- salariu
- bonus motivant in functie de performante
- telefon
- laptop
Retea cafenele(Franciza Italia), locatii in Bucuresti, zona centrala. Oamenii din echipa noastra sunt tratati cu respect. Ei fac diferenta.