MANAGER AUDIT OPERATIUNI CLIENTI

UPC Romania S.A.

05-07-2013 | EXPIRA LA 04-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Identificarea obiectivelor/ elementelor prioritare de auditat in perioada urmatoare - NPS foarte mici, truck roll repetate, noutati tehnice, focus regional, rezultatele firmelor de outsource/ UPC, feedback client, etc.
Pregatirea planului national lunar de audit pe baza criteriilor identificate: volum, locatii, traseu de parcurs de catre auditori, resurse necesare, etc. si alocarea catre echipa de auditori.
Supervizeaza si coordoneaza activitatea zilnica a echipei de auditori privind: indeplinirea planului de audit, contribuirea la promovarea imaginii companiei, centralizarea rezultatelor si a recomandarilor rezultate din audit.
Analizeaza rezultatele procesului de audit din perspectiva cantitativa si calitativa: respectarea indicatorilor mentionati in contractele de instalari, calitatea lucrarilor, respectarea codului de conduita, a procedurilor de lucru, perceptia clientilor asupra comportamentului si competentei echipelor tehnice, a starii echipamentelor utilizate.
Raportarea celor constatate in audit si formularea de recomandari si cerinte de imbunatatire.
Lucrul cu companiile de outsourcing pentru implementarea cerintelor de imbunatatire formulate / follow-up si management.
Eficientizeaza colaborarea cu prestatorii, in sensul centralizarii si uniformizarii serviciilor prestate.
Se asigura ca exista o buna comunicare intre membrii echipelor de prestatori si dispeceratul national.
Identifica oportunitati ce contribuie la dezvoltarea companiei si succesul echipei.
Deleaga eficient, repartizeaza corect responsabilitatile intre membrii echipei; se asigura ca angajatii inteleg responsabilitatile si sarcinile primite si ii sprijina in realizarea lor.
Monitorizeaza nivelul de indeplinire a responsabilitatilor si sarcinilor echipei sale.
Identifica modalitati de motivare a angajatilor si le aplica in mod constant.
Da feedback constant membrilor echipei cu privire la performanta lor si ii evalueaza correct si conform politicilor interne ale companiei.


CERINTE

Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
Buna organizare, precizie, spirit analitic, atentie la detalii
Abilitati analitice
Expertiza tehnica
Cunostinte tehnice bune in domeniul in care lucreaza
Abilitati de negociere

Abilitati foarte bune de lider

Managementul resurselor umane
Experienta in pozitii de management constituie avantaj: cel putin1-2 ani
Studii superioare finalizate
Cunoasterea limbii engleze
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (Power Point, Excel, Word, etc.)
Posesor carnet de conducere auto categoria B
Disponibilitate pentru calatorii intense


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.