MANAGER ASSISTANT

ABC Human Capital

26-02-2008 | EXPIRA LA 27-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru are ca obiect de activitate reprezentarea tehnica si comerciala pentru informare, suport tehnic, derulare de contracte si asigurare service pe teritoriul Romaniei.
Compania pune la dispozitia clientilor sai cele mai noi generatii de echipamente si utilaje, impreuna cu solutiile optime din punct de vedere tehnico-economic, pentru modernizarea proceselor si liniilor industriale.
Compania va ofera din stoc sau la comanda aparate si echipamente dedicate urmatoarelor domenii: presiune (pentru aplicatii industriale si laboratoare meteorologice), temperatura (pentru aplicatii industriale, pentru laboratoare meteorologice, membrane de separatie pentru aparatura de masura si control, indicatoare de proces), debite si nivele, sisteme de protectie impotriva exploziilor, generatoare de curent, compresoare, instrumente pentru monitorizarea parametrilor mediului inconjurator.

RESPONSABILITATI

• Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
• Participa la sedinte si tehnoredacteaza concluziile sedintelor
• Organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
• Rezervari bilete de avion pe rute externe si interne si rezervari hoteluri
• Implicare in organizare evenimente firma
• Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie)
• Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General
• Completeaza diverse situatii la zi privind : importurile, cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul, etc.


CERINTE

Experienta pe un post similar – minim 3 ani
Studii superioare
Cursurile de specialitate constituie un avantaj
Limba engleza – fluent (scris si vorbit) – obligatoriu
Cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook)
Capacitate de a lucra cu dead-line-uri si de a selectiona prioritatile
Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.