Job expirat
Clientul nostru este companie - broker de asigurari, avand puncte de lucru atat in mun. Bucuresti cat si in tara.
Sarcini si responsabilitati principale:
Monitorizarea activitatii zilnice in cadrul punctului de lucru;
Recrutare si selectie de personal in vederea formarii unei structuri de vanzari, cand este cazul;
Trainingul, controlul si supravegherea echipei ce urmeaza a fi condusa;
Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor contractuale atat cu asiguratorii cat si cu clientii ¿ beneficiari, persoane juridice sau fizice.
Profilul candidatului ideal:
- absolvent de studii superioare;
- experienta de minim 6 luni in domeniul asigurarilor, de preferinta pe un post de conducere/supervizare;
- persoana activa, dinamica, cu reale abilitati de leader si de team-builder;
- persoana orientata spre succes, capabila in a lua decizii respectand termenele - limita stabilite si politica societatii.
Oferta completa se va stabili de comun acord cu angajatorul, in cuprinsul interviului final.
Societatea noastra ofera servicii de recrutare si selectie personal pentru toate domeniile, pe raza jud. Arges si in mun. Bucuresti.