MANAGER ACHIZITII

SKILL TEAM - Human Resources

27-06-2008 | EXPIRA LA 03-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Managerul achizitii raporteaza catre Directorul General si va coordona activitatea a 2 persoane, a responsabilului de achizitii si a responsabilului distributie Key Account.

El va juca un rol foarte important in relizarea vanzarilor prin clientii cheie de tip: cash& carry si hipermarket, dar si pentru realizarea vanzarilor prin canalul de distributie si retail.

Negociaza conditii comerciale practicate in relatia cu furnizorii de marfa, precum si sortimentul de marfa necesar si monitorizeaza elaborarea si trimiterea catre furnizori a comenzilor de marfa in conformitate cu bugetul de vanzari si nivelul stocului.

Directorul de achizitii urmareste periodic nivelul marjei brute, nivelul vanzarilor, nivelul stocurilor pentru divizia de care raspunde si monitorizeaza si indruma activitatile directorului de vanzari si ale directorului de retail pe segmentul de activitate ce priveste divizia sa.

De asemenea, gestioneaza zi de zi activitatea uneia sau a mai multor linii de operatiuni (vanzari, distributie, aprovizionare, logistica, gestiune comerciala, magazine etc.) pe divizia sa si dezvolta anual bugete de vanzare pe grupe de produse, furnizori, canale de vanzare.
Verifica lunar valoarea produselor defecte din divizia sa si verifica impreuna cu depozitul cauzele defectiunilor.
Este necesar ca managerul de achizitii sa intocmeasca preturile pentru produsele aflate in divizia sa pentru toate canalele de vanzare (KA, distributie, retail)

Participa la intalnirile si sesiunile de training organizate anual de catre furnizorii externi in vederea consolidarii cunostintelor despre produsele aflate in divizie si in vederea dezvoltarii relatiilor cu furnizorii.

Principalele OBIECTIVE ale acestui post sunt:

- realizarea vanzarilor prin clientii cheie de tip: cash& carry, hipermarket, retail.
- buna gestionare a relatiilor cu furnizorii si cu clientii existenti si identificarea oportunitatilor de business cu alti furnizori/clienti.
-promovare eficienta a prodeselor companiei prin toate tipurile de canale de distributie.


CERINTE

Vrei o provocare?
Cauti o oportunitate profesionala care sa ti se potriveasca ?
Aplica pentru pozitia de Manager Achizitii

Skill Team - www.skillteam.ro - este un integrator de solutii HR, constient de rolul pe care oamenii il joaca intr-o organizatie. Noi intelegem ca succesul, performanta si dezvoltarea personala si profesionala depind de angajatul potrivit pe pozitia adecvata

Iti propunem pozitia de Manager Achizitii, pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante firme de comert cu produse pentru pescuit, camping si sport.
Compania detine 40 de magazine la nivel national si un portofoliu de noua marci in domeniul pescuitului.

Este important pentru clientul nostru ca viitorul Manger de Achizitii sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- sa aiba studii superioare finalizate: economice, comert, marketing, management
- sa aiba o experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul vanzarilor, al achizitiior si/sau pe un post de management
- cunostinte foarte bune operare PC
- limba engleza nivel avansat; un avantaj il reprezinta cunoasterea limbii italiene
- sa aiba abilitati foarte bune de comunicare, sa fie hotarat si perseverent, energic, implicat


BENEFICII OFERITE

Managerul de achizitii va BENEFICIA de :
-pachet salarial atractiv
-masina de serviciu
-laptop
-telefon de serviciu
-training
-beneficii in functie de atingerea obiectivelor stabilite.


DESCRIEREA FIRMEI

Skill Team este o companie specializata in domeniul resurselor umane. Echipa de specialisti livreaza cu succes, servicii de training, recrutare si selectie, consultanta HR. Deruleaza proiecte de ridicare a standardelor profesionale in domeniul resurselor umane si de promovare a importantei profesiei de om de resurse umane.