Manager achizitii

Rodipet SA

17-03-2006 | EXPIRA LA 20-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- identifica necesarul de aprovizionare;
- negociaza cu furnizorii preturile de achizitie;
- ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului.
- recomanda alegerea produselor
- supervizeaza derularea contractelor
- elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie
- elaboreaza rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe fiecare directie de business
- elaboreaza propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor
- organizeaza si participa la licitatii
- analizeaza piata si sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor etc.


CERINTE

- studii superioare finalizate (economice sau tehnice)
- experienta in domeniu minim 7 ani si intr-un post similar minim 3 ani (intr-o companie internationala)
- experienta in negociere
- cunostinte limba engleza, peste mediu
- cunostinte operare PC ¿ pachetul Office avansat
- permis categoria B

- rezistenta la stres, flexibilitate, rabdare, atentie la detaliu, simtul datoriei si disponibilitate pentru program prelungit


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem cea mai mare companie de distributie de presa si produse complementare din
România, singurul transportator si distribuitor care aprovizioneaza zilnic Bucurestiul
si toate judelele tarii. Scopul nostru este sa promovam si sa fim reprezentati de oameni
care gasesc solutii excelente si unice.