Key Account Manager - zona Ploiesti/Cluj Napoca

eMAG.ro

21-06-2007 | EXPIRA LA 21-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea clientilor din zona de care raspunde
- Analiza pietei si identificarea de potentiali noi clienti
- Abordarea si construirea relatiilor cu potentiali clienti
- Dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti
- Mentinerea unui grad de satisfactie inalt din partea clientilor din segmentul de care se ocupa (inclusiv post-sales)
- Gestionarea si respectarea bugetului alocat


CERINTE

- Cunostinte tehnice IT&C
- Cunoasterea pietei locale de IT
- Tehnici de vanzare
- Limba Engleza - foarte bine, scris si vorbit
- Cunoasterea limbii maghiare constituie un avantaj
- Operare PC: MS Office, Acces si Power Point constituie un avantaj
- Capacitatea de a intelege nevoile si asteptarile clientului
- Bune abilitati deprezentare si vanzare
- Bun negociator
- Studii Superioare (preferabil in domeniul economic)
- Minim 2 ani in vanzarea de solutii complexe IT (cu cicluri medii sau lungi de vanzare)
- Experienta si relationare in piata locala de IT&C


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.