Job suspendat de catre administratorul site-ului
EBC Interim recruteaza o persoana pentru pozitia key account manager.
Clientul pentru care recrutam este o companie privata, specializata in furnizarea de solutii complexe de procesare automata a datelor, documentelor si corespondentei, comunicare personalizata, conversie electronica a documentelor fizice si arhivare electronica precum si solutii si activitati conexe adaptate cerintelor specifice ale companiilor care activeaza pe piata romaneasca.
Planul de evolutie in primul an:
1. calitativ (primele 2 luni) - va fi etapa de invatare in care candidatul se va familiariza cu politica firmei si modul de lucru
2. cantitativ (pana in luna a 5a) - candidatul va primi dosarele clientilor si va incepe sa ii cunoasca si sa analizeze potentialul lor de dezvoltare
3. executie (de la a 6 luna) - candidatul isi va pune strategia comerciala la punct, va comunica de ce anume are nevoie pentru a-si atinge targetul si va propune bugetul necesar (care este negociabil).
Candidatul ideal:
- Minim 3 ani experienta ca key account (asistent sau manager)
- Experienta intr-o multinationala constituie un avantaj
- Experienta si rezultate pe piata IT (de demonstrat minim 1 proiect 4 - 500.000 euro)
- Limba engleza la nivel avansat (inteles/scris/vorbit)
- Persoana capabila sa vanda servicii B2B
- Spirit antreprenorial
- Persoana serioasa, cu prestanta, dinamica si increzatoare
- Permisul B
- Salariu atractiv
- Bonusuri trimestriale si bonusuri la target
- Masina, telefon si laptop
Noi acompaniem firmele si salariile in evolutia de munca in Europa.
Astazi competenta si mobilitatea sunt o veritabila forta pentru dumneavoastra.
Noi am inteles bine si suntem la dispozitia dumneavoastra in orice proiect profesional.