KEY ACCOUNT MANAGER LIBRARII

CORINT SERV

03-12-2012 | EXPIRA LA 01-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu clientii companiei, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale cu librariile

- Identificarea si analiza pietei potentiale si a pietei tinta;

- Participarea la stabilirea planului anual de vanzari si la indeplinirea acestuia;

- Desfasurarea activitatii de vanzare (discutie preliminara, prezentare oferta/proiect, incheiere contract);

- Asigurarea innoirii portofoliului de clienti;
- Analiza produselor oferite de concurenta;
- Identificarea nevoilor de publicitate pe termen mediu si lung, participarea in procesul de planificare strategica a mixului promotional – publicitate;
- Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei si interactiunea cu celelalte departamente;
- Realizeaza evaluari si gaseste solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor, soldurilor, scadentelor, sconturilor conform conditiilor comerciale agreate cu clientii companiei;
- Supervizeaza comezile de marfa si rapoartele transmise periodic catre clientii companiei;
- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;
- Supervizeaza incasarea creantelor conform contractelor agreate
- Intocmeste corespondenta permanenta cu clientii grupului in legatura cu produsele comandate ;
- Ia masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta solicitati de companie .


CERINTE

Studii superioare de specialitate;

Experienta in domeniu pe un post similar de cel putin doi ani;

Cunostinte si abilitati de marketing si management financiar;
Abilitati de comunicare si prezentare, abilitati precum initiativa, adaptarea in situatii de criza si motivarea echipei;

Atentie la detalii, orientare catre client si catre rezultate;

Program de lucru : conform normelor R.O.I.
Permis conducere categoria B
Capacitate de analiza

Simtul realitatii

Viziune personala si strategii de lucru.

Capacitate de a lua decizii pe baza datelor existente

Mangementul resurselor

Intelegerea indicatorilor financiari si de profit

Creator si mentinator de relatii inter-personale

Leadership si impact personal

Capacitate de organizare si sortare a prioritatilor

Analiza, prelucrare a datelor si raportare

Capacitate de lucru sub presiune


DESCRIEREA FIRMEI

Editura de Carte